У 2021 р. ми порушили багаторічну традицію та не зробили традиційне інтерв’ю з Михайлом Онищенком, генеральним директором компанії MacHOUSE. Як зазначає під час чергової зустрічі він сам, за сприйняттям, 2021 р. вже настільки далекий, що складно навіть згадати, що було у ньому. Натомість, є про що поговорити за підсумками 2022 р., найскладнішого в історії сучасної України.
Нещодавно, коли індустрія етикеток вже надто втомилася від наслідків COVID 19, а її гравці перебували у передчутті закінчення епідемії та відновлення нормальної діяльності, на це відновлення почав справляти вплив комплекс негативних чинників (нестача матеріалів і робочої сили, вузькі місця постачань, подовжені терміни виконання робіт підрядниками, зростання витрат і цін), — зазначає у свої колонці для Label & Labelling Майк Ферлі [1].
Видавництво Vivat Publishing було створено в 2013 р. після злиття двох відомих українських видавництв — Pelican і Argument-Print. Розташоване у Харкові Vivat є другим за величиною видавництвом в Україні й видає приблизно 3000 назв на рік. Представник PW (publishersweekly.com) Ед Навотка взяв інтерв’ю у генерального директора Vivat Юлії Орлової електронною поштою про те, як компанія намагається продовжити роботу, незважаючи на те, що її рідне місто впродовж останніх трьох тижнів постійно піддавалося бомбардуванню з боку Росії, і значна частина міста була зруйнована.
Володимир Гендельман, засновник і генеральний директор компанії CompanyFolders (https://www.companyfolders.com/) зі штату Мічиган, розповідає Керрі Шербурн (WhatThayThink.com) про свою компанію, а також ділиться тим, як він допомагає своїм семи працівникам в Україні впоратися з викликами цих важких часів. Вони впевнені, що їхня безпека та добробут на першому місці, а їхні робочі місця та доходи — захищені, Гендельман бере участь у зусиллях щодо доставки потрібних матеріалів до України через https://www.realhelpforukraine.org/.
На ресурсі https://meprinter.com з’явилася публікація Санджева Варми на підтримку України та щодо ставлення до агресії Росії провідних світових виробників. Чимало фактів ми вже наводили, але є й дещо нове (ред.).
Своїм баченням ситуації, пов’язаної з агресією Росії, поділився в мережі ресурс https://www.wideformatonline.com.
Ввечері 24 лютого 2022 року (саме того дня, коли Росія почала вторгнення в Україну) редакція журналу Kaunas Full of Culture помітила, що їхні друзі, засновники студії самвидаву, почали друкувати синьо-жовті плакати на акції протесту проти війни, що відбулася в Каунасі тієї ночі.