Британська федерація поліграфічної промисловості (BPIF) вивчила тенденції онлайн-торгівлі на основі опитування 111 компаній із сумарним обігом трохи менше £1,3 млрд та опублікувала звіт про перспективи друку за 4 кв. 2023 року, в якому містяться аналіз обігу галузі, бізнес-очікування, потужності, витрати, оцінки заробітної плати щодо третього кварталу (Q3) року та прогнози на останній квартал року (Q4).
Alexander Watson Associates (AWA), оператор маркетингових досліджень і консалтингових послуг, опублікував останнє видання Звіту про обізнаність, прогнозуючи зростання CAGR на 18,4% для етикеток без підкладки між 2022 і 2025 роками.
Autajon Group завершила поглинання Royston Labels, зміцнивши позиції французької сімейної групи у Великобританії та Ірландії. Компанія Royston Labels, заснована в 1984 р. в одноіменному містечку поблизу Кембриджа, є виробником самоклейних етикеток для різних секторів ринку, таких як косметика та засоби догляду, охорона здоров’я та фармацевтика, вина та алкогольні напої, а також кондитерські вироби та продукти харчування.
Виторг Smurfit Kappa за підсумками трьох перших кварталів 2023 р. склав €8,533 млрд, що на 12% менше, ніж роком раніше.
Konica Minolta Business Solutions U.S.A., Inc. (Konica Minolta) оголосила про відзначення 150-річчя, важливої віхи, якої досягають небагато компаній. Завдяки своїй давній прихильності до галузі та проактивному підходу до формування майбутнього технологій компанія не лише йшла в ногу з розвитком галузі впродовж багатьох років, але й постійно залишалася в авангарді.
Олівер Дон змінив Дагмар Шмідт на посаді нового генерального директора XSYS
Незважаючи на складну глобальну економічну ситуацію, Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) після шести місяців ф.р. 2023/2024 досягла успіху.
Нідерландсько-українська мережа Інтернет-друку отримала нову підтримку, зокрема з боку українського венчурного бізнесу. Cloudprinter отримав €2 млн від нових інвесторів, включаючи гроші з України.
Xeikon має намір реорганізувати свій бізнес, «щоб адаптуватися до поточної реальності», зі зміною поведінки споживачів після пандемії та, як наслідок, падінням продажів у поєднанні з підвищенням заробітної плати та зростанням цін на енергоносії.
Koenig & Bauer успішно завершила ранній раунд рефінансування, спрямований на забезпечення середньострокової стабільності можливостей фінансування. Нові синдиковані кредитні лінії замінюють існуючі домовленості, термін дії яких мав закінчитися наприкінці 2024 року.