Цей сектор використовує досягнення в галузі RFID-чипів, інтелектуальних пристроїв, ШІ та ПЗ для блокчейну. 

У новому звіті про ринок під назвою «Майбутнє боротьби з підробками, захисту бренду та безпечного паковання до 2030 року» відстежується розвиток ринку впродовж наступних п’яти років із середньорічним темпом зростання 4,7%. 

Захист паковання та бренду від підробок базується на чотирьох основних концепціях. Найбільшу частку ринку займають технології відстеження (track-and-trace), на які у 2025 р. припадало 44,6% світової ринкової вартості. Далі йдуть рішення:

  • що захищають від несанкціонованого доступу (30,4%);
  • для автентифікації продуктів (23,0%);
  • для захисту від крадіжки (2%).

Найсильніше розширення ринку впродовж наступних п’яти років відбуватиметься в галузі технологій відстеження. Завдяки досягненням в галузі RFID-чипів, інтелектуальних пристроїв, ШІ та ПЗ для блокчейну, очікується, що цей сектор зростатиме із середньорічним темпом зростання 8,2% та збільшить свою частку ринку до 52,6% до 2030 року. 

За останні чотири роки кількість випадків шахрайства з харчовими продуктами зросла вдесятеро, що загрожує безпеці споживачів та підриває їхню довіру до виробничих, дистрибуторських і роздрібних компаній. Ось чому харчовий сектор буде найбільшим отримувачем рішень для боротьби з підробками у 2025 р. (приблизно 37% світової вартості). 

Промислові товари є другою за обсягом групою товарів і у 2025 р. становитимуть 26% світової вартості ринку захисного паковання. Таке паковання використовується переважно для захисту високоякісної та критично важливої для безпеки продукції: електричного та електронного обладнання, автомобільних та авіаційних деталей. 

Інші упаковані споживчі товари займають 14% ринку. У цьому секторі деякі власники люксових брендів поєднують функції безпеки з онлайн-цифровими паспортами товарів (DPP) для захисту окремих товарів, забезпечуючи ще один рівень захисту й гарантії для клієнтів. 

Фармацевтичні препарати займають 6% ринку. У цьому секторі широко використовуються кришки із захистом від несанкціонованого відкривання та коди відстеження, які дедалі частіше стають обов’язковими в ланцюжках постачань. Як наслідок, очікується, що рішення безпеки для фармацевтичного паковання розвиватимуться найшвидшими темпами до кінця десятиліття.

Ринок паковання для захисту бренду зіткнеться з різними викликами. Це, зокрема, способи використання новітніх цифрових технологій у ланцюжках постачань та використання екологічно чистого, безпечного паковання, що підвищує можливість рециклінгу.