Ексклюзивні дані з останнього звіту про ринок Smithers – «Майбутнє етикеток та знімних лайнерів до 2030 року» – демонструють, як це призведе до зростання обсягів етикеток та пакувальних рукавів з 83 млрд м² у 2025 р. до 99,1 млрд м² у 2030 році. Це дослідження показує, що самоклейні етикетки залишаються найпопулярнішим рішенням, складаючи 61,9% сучасного ринку за вартістю. Етикетки з мокрим клеєм є другим за вартістю сектором і мають відносно більшу частку ринку за обсягом.

Самоклейні етикетки продовжуватимуть витісняти інші етикетки впродовж наступних п’яти років. Незважаючи на збільшення інвестицій у етикетки без підкладки, вони залишатимуться маргінальною опцією, а обсяг споживання знімних підкладок, за прогнозами, зросте з 35,2 млрд м² у 2025 р. до 42,3 млрд м² у 2030 році.

Рукавні етикетки є основною ринковою альтернативою етикеткам, і аналіз Smithers показує, що їхнє використання зростає, особливо серед споживачів безалкогольних напоїв. Термозбіжні рукави – це основна технологія, що використовується, з часткою ринку 12,4% за обсягом у 2025 році. Як вони, так і стрейч-рукави (3,1%), значно зростуть вище середнього ринкового рівня впродовж наступних п’яти років, збільшуючи площу поверхні друку на пакованні.

Безалкогольні напої, алкогольні напої та продукти харчування продовжують домінувати у використанні етикеток: понад дві третини ринку за обсягом. Усі вони демонструватимуть стабільне зростання, зі значним збільшенням завдяки глибшому проникненню на споживчі ринки, що розвиваються, особливо в Азії.

Флексодрук залишається найпоширенішим процесом вузько рулонного друку етикеток і становить понад 40% виробництва. Його використання зростатиме впродовж періоду дослідження Smithers. Натомість обсяги друку для офсетного друку (широко використовується для друку етикеток, що вирізаються та складаються, а також етикеток, що клеяться мокрим клеєм) втратять частку ринку, оскільки дедалі більше переробників переходять на формати, чутливі до тиску.

Цифровий друк (струменевий та тонерний) становив 7% обсягу етикеток у 2024 році. Прогнозується, що його частка на ринку збільшиться до 11,3% у 2030 р., а нові вузькорулонні машини та гібридні конфігурації генеруватимуть більше доходів для постачальників послуг друку. Виробничі процеси розробляються для зменшення споживання енергії. Зміни в матеріалах для переробки підвищують можливість переробки етикеток та основних контейнерів після закінчення терміну служби; поряд зі збільшенням використання паперових етикеток та перероблених (PCR) матеріалів як у плівках, так і в антиадгезивних плівках.