Multivac робить акцент на концепції екологічного паковання на Fruit Logistica, яка триватиме з 8 по 10 лютого 2023 року.
Flora (Shenzhen Runtianzhi) повідомила, що на виставці Labelexpo Southeast Asia 2023 в Таїланді в лютому буде представлена машина для друку етикеток J330-S.
Koehler Paper, що входить до складу Koehler Group, розширила портфоліо пакувального паперу продуктом для використання у сфері громадського швидкого харчування. NexPure OGR — це маслостійкий і жиростійкий папір, що підходить для паковання картоплі фрі, бургерів, сендвічів, ролів або буріто.
SABIC, світовий лідер у хімічній промисловості, співпрацює з Scientex, щоб дати виробнику змогу розробити матеріал для першого у світі гнучкого харчового паковання на основі вдосконаленого переробленого OBP із використанням циркулярного поліпропілену, сертифікованого SABIC®. Цей матеріал використовується в пакованні локшини преміум-класу, що продається в Малайзії.
Amcor оголосила про відкриття свого нового сучасного заводу в Хуейчжоу (Китай), який став найбільшим у країні підприємством, що випускає гнучке паковання. У завод площею близько 55 тис. м² інвестували майже $100 млн.
Європейська комісія оприлюднила плани зменшити відходи паковання, впровадити системи повторного використання та збільшити використання переробленого матеріалу у всіх форматах паковання. В середньому кожен європеєць генерує майже 180 кг відходів паковання на рік. Якщо нічого не робити, то обсяг відходів до 2030 р. зростатиме: всього паковання – на 19%, полімерного – на 46%.
UPM Raflatac нещодавно отримала визнання від Асоціації переробників полімерів (APR) за недекоровані білий та прозорий ПП, чутливі до тиску, етикеткові матеріали із акриловим клеєм для переробки ПП пляшок.
Відповідаючи на попит на ефективне виробництво коробок для електронної комерції малого та середнього розміру, Bobst розширює виробничі можливості свого Expertfold 165 у співпраці з Bourquin.
The Trade Buys (WTTB) запропонувала B2B-клієнтам шоколад у персоналізованому пакованні, видрукуваній на ЦДМ HP Indigo. Асортимент шоколадної продукції включає плитки шоколаду і адвент-календарі.
Ще одна гідна ідея дизайнерів SKG на тлі тотального зростання споживання вина населенням.