Формована целюлоза явні переваги для власників брендів, які шукають більш екологічні, придатні до переробки та компостування альтернативи пластмасам. Вона придатна до формування, може набувати складніших форм, ніж інші картонні матеріали. Це стимулює значні інвестиції в науково-дослідні розробки та нові виробничі потужності по всьому світу. Оцінюючи ці успіхи, експерт Smithers прогнозує, що ринок зростатиме зі зведеним річним темпом зростання +5,7% (CAGR) і досягне $5,64 млрд у 2028 р. за постійних цін. Впродовж цього ж періоду світове виробництво зростатиме дещо повільніше, CAGR +5,2% до 15 100 т. 

У 2023 р. на ринку все ще домінують три традиційні формати паковання: коробки для яєць, транспортувальні лотки для яєць і свіжих продуктів, а також додаткові захисні елементи для транспортування споживчих або промислових товарів. У сукупності вони все ще становлять 65% сучасного споживання за вагою.

Основним поштовхом впродовж наступних п’яти років стане комерціалізація нових форматів формованої целюлози, орієнтованих на споживача, з паперовими та целюлозними компаніями, які готові отримати новий прибуток від брендів, роздрібних торговців і споживачів, орієнтованих на стійкість. Є кілька технічних проблем, які потрібно вирішити, щоб зробити ці нові формати життєздатною альтернативою пластмасам:

  • потрібні чудові функціональні покриття, щоб протистояти воді, олії та жиру при контакті з харчовими продуктами, особливо для підприємств громадського харчування. В ідеалі вони мають бути на основі біологічних речовин і не загрожувати переробці целюлози після закінчення терміну служби;
  • швидкість ліній для формування целюлози треба збільшити, оскільки тривалість циклу наразі в 10 разів менша за найшвидше виробництво для формування пластмас;
  • потрібна більша точність у формуванні волокна, хоча були показані такі формати, як формовані волокнисті гвинтові ковпачки, які потребують вдосконалення перед початком масового виробництва;
  • технологія сухого формування целюлози обіцяє подальшу економію природних ресурсів завдяки усуненню води з процесу формування, але для цього все ще потрібна комерційна підтримка;
  • поверхня та зовнішній вигляд паковань з формованої целюлози потребують покращення, щоб зробити їх прийнятними для вищих сегментів, таких як косметика, вина преміум-класу чи алкогольні напої.

Впродовж наступних п’яти років ці інновації принесуть користь багатьом сегментам. Дані Smithers показують, що найшвидший темп зростання (+8,5% CAGR, за обсягом) спостерігатиметься в лотків для свіжих продуктів, кошиків та інших форматів для роздрібної торгівлі. Перехід тут представляє кілька технічних проблем з екологічними товарами, і він має отримати безпосередній поштовх від нової заборони полімерів для цього сегменту, запропонованої в реформованому Регламенті ЄС щодо паковання та відходів паковання (PPWR). 

В Європі і всьому світі ринок стимулюють заходи, що обмежують використання полімерів у закладах громадського харчування. Smithers прогнозує значне зростання для них (+6,9% CAGR) у всьому світі, а також на паралельному ринку продажів на винос (+6,0% CAGR). Чимало великих мереж ресторанів швидкого обслуговування активно підтримують цей перехід. Це сприятиме збільшенню продажів лотків, підносів і чашок із формованої целюлози: з акцентом на поєднання найновіших технологій формування та декорування з новим поколінням ефективних покриттів.

Захисні формати також матимуть привабливе зростання, особливо в додатках, орієнтованих на споживача; причому Smithers прогнозує зростання попиту на споживчу електроніку на +6,8% CAGR впродовж цього періоду.

The Future of Molded Pulp Packaging to 2028 від Smithers надає детальну інформацію про цей динамічний сегмент ринку екологічного паковання, що швидко розвивається. Критичний аналіз технічних вимог, вимог власника бренду та нормативних вимог поєднується з ексклюзивним кількісним прогнозуванням.