Обмежені в часі споживачі стали залежати від зручності та домашньої якості свіжоприготованих страв, які подають у відділах гастрономів місцевих супермаркетів. Одним із продуктів, популярність якого продовжує зростати, є смажена курка. Згідно з нещодавнім звітом корпорації AyrKing «Фактор смаженої курки: їжа на підйомі», смажена курка почала заявляти про себе як про улюблену їжу не лише в ресторанах, а й у роздрібній торгівлі. Серед уподобань споживачів щодо смаженої курки, що купується в роздріб, є зручність, смакова якість, свіжість, мінімальна обробка та консистенція смаку.
Наприкінці весни 2023 р. продуктовий ритейлер Kroger та його постачальник смаженої курки Home Chef зрозуміли, що їхній продукт зі смаженою куркою не відповідає цим вимогам споживачів, що вимагає значних змін у продукті та упаковці. За твердженням Home Chef, після того, як опитування та тестування показали, що їхня смажена курка та курячі ніжки, що продаються в сімейних магазинах Kroger по всій країні, не були найхрусткішими чи найсмачнішими порівняно з найкращою куркою в роздрібній торгівлі чи закладах швидкого харчування, кулінарна команда компанії почала шестимісячний проєкт реконструкції разом із (неназваними) інноваторами паковання, щоб покращити пропозицію.
Зміни в рецепті включали подвійне панірування кожного шматочка курки вручну, використання таких інгредієнтів, як тапіоковий та картопляний крохмаль, щоб максимізувати паніровку та хрускіт, а також додавання до паніровки 10 спецій, щоб приправити кожен шматочок. Однак, щоб удосконалення рецепту привело до хрусткішої текстури смаженої курки, Kroger і Home Chef також внесли зміни в паковання.
Попередня розкладна коробка Home Chef була повністю полімерною з паперовим вкладишем і не мала вентиляційних отворів, що означало, що конденсат від теплої курки потрапить усередину паковання, і курка втратить свою хрусткість. Тому вентиляція була ключовою.
Паперове паковання виявилося найуспішнішим у збереженні хрусткої текстури курки.
Новий картонний фронтонний ящик з ручкою має вентиляційні отвори в бічних панелях, які дозволяють парі виходити й допомагають зберегти хрусткість курки. Для збереження коробки на зовнішньому боці коробки використовується водорозчинне покриття. Крім того, шматок вощеного паперу кладуть всередину коробки перед додаванням курки, щоб зробити її стійкою до жиру. Коробка також має вікно з покриттям проти запотівання, яке дає змогу споживачам бачити продукт всередині.
Естетика також була важливою для редизайну. Нове паковання мало не лише покращувати продукт Home Chef Fried Chicken, але й бути розбірним для безперебійного шопінгу. Яскраво-блактиний колір виділяється на тлі золотисто-коричневої курки, яку видно крізь прозоре віконце в коробці, так ще й покупці впізнають колір із попереднього паковання, тому вони можуть легко знайти оновлені продукти з курки на полицях.