SABIC, світовий лідер у хімічній промисловості, співпрацює з Scientex, щоб дати виробнику змогу розробити матеріал для першого у світі гнучкого харчового паковання на основі вдосконаленого переробленого OBP із використанням циркулярного поліпропілену, сертифікованого SABIC®. Цей матеріал використовується в пакованні локшини преміум-класу, що продається в Малайзії.
Amcor оголосила про відкриття свого нового сучасного заводу в Хуейчжоу (Китай), який став найбільшим у країні підприємством, що випускає гнучке паковання. У завод площею близько 55 тис. м² інвестували майже $100 млн.
Європейська комісія оприлюднила плани зменшити відходи паковання, впровадити системи повторного використання та збільшити використання переробленого матеріалу у всіх форматах паковання. В середньому кожен європеєць генерує майже 180 кг відходів паковання на рік. Якщо нічого не робити, то обсяг відходів до 2030 р. зростатиме: всього паковання – на 19%, полімерного – на 46%.
UPM Raflatac нещодавно отримала визнання від Асоціації переробників полімерів (APR) за недекоровані білий та прозорий ПП, чутливі до тиску, етикеткові матеріали із акриловим клеєм для переробки ПП пляшок.
Відповідаючи на попит на ефективне виробництво коробок для електронної комерції малого та середнього розміру, Bobst розширює виробничі можливості свого Expertfold 165 у співпраці з Bourquin.
The Trade Buys (WTTB) запропонувала B2B-клієнтам шоколад у персоналізованому пакованні, видрукуваній на ЦДМ HP Indigo. Асортимент шоколадної продукції включає плитки шоколаду і адвент-календарі.
Ще одна гідна ідея дизайнерів SKG на тлі тотального зростання споживання вина населенням.
Німецький виробник хімікатів та споживчих товарів Henkel та виробник друкарських фарб Siegwerk планують вивести на ринок рішення для вторинної переробки гнучкого паковання. Компанії спільно розробили непроникне для кисню покриття для виробництва паковання сухих харчових продуктів, що переробляється. Це покриття вже сертифіковане Асоціацією переробників пластмас (APR) як придатне для вторинної переробки.
Mondi співпрацює з одним із найбільших європейських модних магазинів електронної торгівлі, щоб створити низку пакувальних рішень, адаптованих до потреб електронної комерції.
Ключові властивості коробки із програмованих органічних волокон — самовідновлення та повторне використання. Проєкт присвячений 150-річчю створення гофрокартонного пакування.