Кожна з 12 окремих пляшок має унікальну етикетку, присвячену одному з елементів, потрібних для виготовлення найкращого віскі: повітря, ячмінь, спиртний напій, мідь, дистилятор, земля, вогонь, спадщина, час, вода, деревина та «доля ангела» – термін, який дають віскі, втраченому через випаровування під час процесу старіння.
Кожна пляшка упакована в дерев’яну коробку ручного різьблення, розроблену відповідно до найвищих стандартів Hunter Luxury, яка має глянсовий лак із металевими деталями та друковану гідрографічну рамку «рів» для демонстрації пляшки, запечатану індивідуальним латунним амулетом із гальванічним покриттям. Кожен з амулетів має унікальний дизайн, заснований на одному з 12 елементів, від яких колекція отримала свою назву.
«Це був надзвичайно захоплюючий проєкт, над яким треба було працювати, — сказав Пол Гамільтон, керівник відділу спиртних напоїв Hunter Luxury. — Оскільки це було лише 12 одиниць, це не той проєкт, який би взяли багато пакувальних компаній, але ми знали, що зможемо це зробити, і були в захваті від того, яким вийшов кінцевий продукт. Коли ви працюєте з такою обмеженою кількістю одиниць, такі речі, як перевірка якості та плани на випадок непередбачених обставин, набувають абсолютно нового значення. Ми також працювали над швидким часом виконання робіт, тож пройти подібний проєкт від концептуалізації до завершення, одночасно відповідаючи завданням замовника в потрібні терміни, є свідченням майстерності та досвіду проєктування нашої команди».
Нова колекція поєднує магію традиційної дистиляції з передовою технологією для створення єдиного солоду, несхожого на інші. Хоча сам віскі традиційно дистилюється та витримується, його етикетки містять ілюстрації, створені ШІ, і продаються виключно на цифровому ринку The Whisky Exchange Cabinet. Цей трейдер із підтримкою блокчейну надає підтвердження покупки у формі NFT, забезпечуючи покращену прозорість і безпеку під час торгівлі рідкісним віскі.
«Я хочу подякувати нашим партнерам з The Glenlivet і дизайнерській агенції JDO за їхню співпрацю в цьому захоплюючому проєкті, — додав Хемілтон. — Це був резонансний і потенційно ризикований проєкт для всіх сторін, і їхній дух співпраці допоміг нам встановити нові стандарти для пакування преміального віскі».
Колекція Glenlivet: The Twelve Elements вже продається в The Whisky Exchange Cabinet за початковою ціною €40 000.