Цього року в рамках проєкту студенти працювали у двох групах, одна з яких розробляла креативні завдання для брендів, а інша створювала дизайн етикеток. Мета проєкту — розширити можливості у дизайні етикеток з використанням як добре відомих, так і нових технологій та матеріалів.
Студенти розробили із дизайнерами Eurostampa сім етикеток для відомих брендів Bacardi, Nutella, Jose Cuervo, Fior di Sole та Perrier Jouet. UPM Raflatac надала матеріали для друку етикеток та сервісу для оцінки життєвого циклу Label Life by UPM Raflatac.
До проєкту Envelope 2024 увійшли приклади інноваційних матеріалів для етикеток, таких як UPM Raflatac Hipster WSA PCR-FSC та UPM Raflatac Forest Film PP Clear. Hipster WSA PCR-FSC має теплий, елегантний білий відтінок з текстурованою фетровою поверхнею, що забезпечує унікальний вигляд.
Forest Film PP Clear – це перша у світі сертифікована самоклейна плівка для виробництва етикеток на основі деревини. Усі етикетки, створені в рамках проєкту, були представлені на стенді Eurostampa на виставці Luxe Pack 2024, яка завершилася у Монако.