З 25 вересня до середини жовтня експеримент відбуватиметься виключно на вулиці Johnnie Walker Princes Street 1820 в Единбурзі. Бармени подадуть напої з 250 пляшок по 70 мл, щоб перевірити їхню доцільність у середовищі бару: споживачі зможуть побачити пляшки, але не придбати їх. Зовнішній аналіз життєвого циклу стверджує, що прототип може зменшити викиди вуглекислого газу на 47% порівняно зі скляним еквівалентом Johnnie Walker Black Label. Стверджується, що паперовий варіант приблизно на 60% легший.
Усередині пляшки знаходиться «дуже тонкий» пластиковий вкладиш, який, за даними PA Consulting, не впливає на придатність пляшки до вторинної переробки, оскільки він не прикріплений або не зв’язаний із зовнішнім шаром сухого формованого волокна. Тому він не потребує розділення перед переробкою компонентів.
PulPac, Setop DIAM і PA Consulting працювали з Diageo, щоб виготовити кришку для пляшки, з комбінації пробки та технології паперу Dry Molded Fiber, подібній до тієї, за якою виготовлена пляшка. Однак кришка виключена з розрахунків і призначена лише для використання під час випробування. Пробка, використана під час випробування, не підлягає переробці, але, як повідомляється, розробляються альтернативні рішення. Загалом дизайн пляшки зберігає ту саму квадратну форму, що й попередні пляшки Johnnie Walker Black Label, але має унікальні грані з боків і тиснення іконографії Striding Man на пляшці та кришці. Це випробування відбувається в рамках Bottle Collective разом із PA Consulting та PulPac.
Після того, як паперова пляшка буде випробувана та вдосконалена, партнери планують розглянути майбутні покращення можливості її переробки. Дженніфер Інгліш, глобальний бренд-директор Johnnie Walker, коментує: «Ми постійно розширюємо межі інновацій, щоб не лише забезпечувати першокласну якість і культовий дизайн, яких очікують від нас наші клієнти, але й робити це таким чином, щоб відображати наші амбіції щодо сталого розвитку.
Випробування паперових пляшок для Johnnie Walker Black Label — значний крок вперед на нашому шляху. Цей тест дозволяє нам досліджувати нове паковання в умовах високої інтенсивності торгівлі. Ми розробляємо нові пакувальні рішення та формуємо майбутнє галузі».
«PA рада співпраці з Diageo і PulPac для виробництва цих паперових пляшок для Johnnie Walker Black Label, — додає Джеймі Стоун, експерт з дизайну та інновацій у PA Consulting. — Ці пляшки відкривають новий шлях у дизайні паковання та демонструють потенціал значного скорочення викидів вуглекислого газу, водночас зберігаючи елегантність, розкіш та розмір пляшки, очікуваний на ринку преміальних напоїв. Технологія PulPac Dry Molded Fiber відкриває нові можливості для економічно ефективного, легкого, менш вуглецевого та більш екологічного паковання. Ми з нетерпінням чекаємо на отримання відгуків від барменів і громадськості після ринкових випробувань, щоб тестувати та вдосконалювати пляшку та технологію далі».
Під час попереднього випробування Diageo та PA Consulting працювали разом над випробуванням паперового паковання для оригінального ірландського кремового лікеру Baileys. Розроблені для вторинної переробки у стандартних паперових потоках, 80 мл пляшки були представлені на фестивалі Time Out у Барселоні (Іспанія).
Команда дизайнерів використала знання, отримані в результаті цього випробування, щоб поінформувати про технічні аспекти більшої та складнішої форми пляшки для Johnnie Walker.
Johnnie Walker також представила свою пляшку Blue Label Ultra, яка є найлегшою скляною пляшкою шотландського віскі об’ємом 70 мл і потенційно може бути найлегшою у світі. Компанія прагне зменшити вагу свого скляного паковання та зменшити пов’язані з пакованням викиди вуглецю.