Сотні американських видавців запустили кампанію «За відповідальний ШІ», яка закликає владу США змусити технологічних гігантів платити за контент, потрібний для роботи їхніх рішень у галузі ШІ.
WhatTheyThink повідомляє про запуск WhatTheyThink Quarterly Journal, нового онлайн-видання, призначеного для надання поглиблених коментарів та аналізу тенденцій поліграфічної галузі. Кожного кварталу Quarterly детально занурюватиметься в різні аспекти однієї теми, а також пропонуватиме постійне висвітлення актуальних проблем, що впливають на галузь.
Особа людини може стати брендом та охоронятися законом як будь-який інший об’єкт авторського права, якщо на те буде воля умовного правовласника — з одного боку, та компетентних інстанцій — з іншого, а такий результат за фактом заяви Міжнародної асоціації товарних знаків (INTA) до великої апеляційної палати відомства з інтелектуальної власності ЄС є досить ймовірним.
22 листопада National World повідомив, що 1 жовтня, до звернення Media Concierge, йому стало відомо про «потенційно системну модель історичних порушень у виставленні рахунків-фактур через діяльність організацій, афілійованих з Media Concierge». Крім того, National World стверджував, що організації, афілійовані з Media Concierge, наразі «неправомірно утримували доходи компанії на загальну суму £4,4 млн».
Daily Mail оприлюднила результати дослідження, проведеного в партнерстві з Lumen Research, яке демонструє, що рекламні блоки, розміщені поруч із новинним контентом, вкл. поляризовані теми, забезпечують високу зацікавленість без шкоди для сприйняття бренду. Дослідження вивчало вплив реклами на різних новинних та виявило, що читачі з однаковою ймовірністю купуватимуть як продукцію брендів, які представлені поряд із суперечливим вмістом, так і брендів, пов’язаних з традиційними темами, які вважаються «безпечними».
Звіт WAN-IFRA World Press Trends Outlook 2023-2024 наводить позитивні прогнози видавців попри невизначеність.
Іспанська асоціація, яка представляє понад 80 газет, подала позов проти компанії Meta, звинувативши її в недобросовісній конкуренції в сфері онлайн-реклами через ігнорування правил ЄС щодо захисту даних.
Незважаючи на занепокоєння з приводу того, що галузь перебуває у занепаді, на Всесвітньому саміті друкарень WAN-Ifra у Франкфурті точилися цікаві дискусії. Близько 180 учасників, включаючи друкарів, видавців і постачальників, зібралися на захід 2023 р. в Literaturhaus Frankfurt (Будинок літератури) 11-13 жовтня.
Газета Byline Times, що живе за рахунок краудфінансування, випустила своє перше в історії роздрібне друковане видання, примірники першого випуску з’явилися в газетних кіосках наприкінці жовтня.
Lidl вилучає зі своїх магазинів паперові рекламні газети, дуже популярні серед покупців у Польщі. Мережа хоче, щоб клієнти почали користуватися мобільним додатком. Aldi і Kaufland також мають нові стратегії в цій сфері. Lidl повідомляє, що наклад деяких видань рекламних газет скоротився до 70%, а у великих містах мережа перейшла на зовсім іншу стратегію.