Дослідження Daily Mail показує, що реклама поруч із новинами підвищує запам’ятовуваність бренду

2024-11-20
Нові медіа

Daily Mail оприлюднила результати дослідження, проведеного в партнерстві з Lumen Research, яке демонструє, що рекламні блоки, розміщені поруч із новинним контентом, вкл. поляризовані теми, забезпечують високу зацікавленість без шкоди для сприйняття бренду. Дослідження вивчало вплив реклами на різних новинних та виявило, що читачі з однаковою ймовірністю купуватимуть як продукцію брендів, які представлені поряд із суперечливим вмістом, так і брендів, пов’язаних з традиційними темами, які вважаються «безпечними».

Подробнее...


Опубліковано останній звіт World Press Trends

2024-02-13
Нові медіа

Звіт WAN-IFRA World Press Trends Outlook 2023-2024 наводить позитивні прогнози видавців попри невизначеність.

Подробнее...


Іспанські медійники подали проти Meta позов на €550 мільйонів

2023-12-10
Нові медіа

Іспанська асоціація, яка представляє понад 80 газет, подала позов проти компанії Meta, звинувативши її в недобросовісній конкуренції в сфері онлайн-реклами через ігнорування правил ЄС щодо захисту даних.

Подробнее...


Популярні газетні друкарні діляться ідеями на зустрічі у Франкфурті

2023-11-22
Нові медіа

Незважаючи на занепокоєння з приводу того, що галузь перебуває у занепаді, на Всесвітньому саміті друкарень WAN-Ifra у Франкфурті точилися цікаві дискусії. Близько 180 учасників, включаючи друкарів, видавців і постачальників, зібралися на захід 2023 р. в Literaturhaus Frankfurt (Будинок літератури) 11-13 жовтня.

Подробнее...


Byline Times заходить в газетні кіоски

2023-11-08
Нові медіа

Газета Byline Times, що живе за рахунок краудфінансування, випустила своє перше в історії роздрібне друковане видання, примірники першого випуску з’явилися в газетних кіосках наприкінці жовтня.

Подробнее...


Мережа Lidl більше не випускатиме паперових рекламних газет

2023-09-24
Нові медіа

Lidl вилучає зі своїх магазинів паперові рекламні газети, дуже популярні серед покупців у Польщі. Мережа хоче, щоб клієнти почали користуватися мобільним додатком. Aldi і Kaufland також мають нові стратегії в цій сфері. Lidl повідомляє, що наклад деяких видань рекламних газет скоротився до 70%, а у великих містах мережа перейшла на зовсім іншу стратегію.

Подробнее...


Google зробить рекламу прозорішою для відповідності правилам ЄС

2023-08-29
Нові медіа

Google оголосила про плани зробити таргетовану рекламу більш прозорою для користувачів в ЄС, а також надати дослідникам більший доступ до даних про свої продукти та послуги. Це кроки компанія робить для відповідності Закону про цифрові послуги, який має захистити права споживачів та конкуренцію в цифровому просторі.

Подробнее...


Deutsche Post вирішила припинити випуск паперових каталогів з 1 квітня 2024 року

2023-08-01
Нові медіа

Причинами є витрати, що зросли: інфляція, ціни на електроенергію і папір, а також зростання витрат на персонал. Крім того, Deutsche Post повідомляє про помітне зниження попиту на закупівлі за цими каталогами в останні роки, оскільки дедалі більше компаній скорочують витрати на друковану рекламу і переходять в Інтернет.

Подробнее...


Знаменитості дедалі частіше створюють свої цифрові копії

2023-06-26
Нові медіа

Знаменитості звертаються до штучного інтелекту, щоб створювати свої цифрові копії для використання в маркетингових кампаніях. Про це пише Tech News Outlet із посиланням на звіт The Wall Street Journal. Такий підхід дає їм більше контролю над своєю зовнішністю та більшу гнучкість в угодах, які вони можуть укладати.

Подробнее...


Комунікаційна агенція планує відмовитися від людей: копірайтерів та дизайнерів

2023-05-04
Нові медіа

Bluefocus Intelligent Communications Group Co. планує замінити зовнішніх копірайтерів та графічних дизайнерів генеративними моделями штучного інтелекту, подібними до ChatGPT Bluefocus Intelligent Communications Group Co.

Подробнее...