Daily Mail оприлюднила результати дослідження, проведеного в партнерстві з Lumen Research, яке демонструє, що рекламні блоки, розміщені поруч із новинним контентом, вкл. поляризовані теми, забезпечують високу зацікавленість без шкоди для сприйняття бренду. Дослідження вивчало вплив реклами на різних новинних та виявило, що читачі з однаковою ймовірністю купуватимуть як продукцію брендів, які представлені поряд із суперечливим вмістом, так і брендів, пов’язаних з традиційними темами, які вважаються «безпечними».
Звіт WAN-IFRA World Press Trends Outlook 2023-2024 наводить позитивні прогнози видавців попри невизначеність.
Іспанська асоціація, яка представляє понад 80 газет, подала позов проти компанії Meta, звинувативши її в недобросовісній конкуренції в сфері онлайн-реклами через ігнорування правил ЄС щодо захисту даних.
Незважаючи на занепокоєння з приводу того, що галузь перебуває у занепаді, на Всесвітньому саміті друкарень WAN-Ifra у Франкфурті точилися цікаві дискусії. Близько 180 учасників, включаючи друкарів, видавців і постачальників, зібралися на захід 2023 р. в Literaturhaus Frankfurt (Будинок літератури) 11-13 жовтня.
Газета Byline Times, що живе за рахунок краудфінансування, випустила своє перше в історії роздрібне друковане видання, примірники першого випуску з’явилися в газетних кіосках наприкінці жовтня.
Lidl вилучає зі своїх магазинів паперові рекламні газети, дуже популярні серед покупців у Польщі. Мережа хоче, щоб клієнти почали користуватися мобільним додатком. Aldi і Kaufland також мають нові стратегії в цій сфері. Lidl повідомляє, що наклад деяких видань рекламних газет скоротився до 70%, а у великих містах мережа перейшла на зовсім іншу стратегію.
Google оголосила про плани зробити таргетовану рекламу більш прозорою для користувачів в ЄС, а також надати дослідникам більший доступ до даних про свої продукти та послуги. Це кроки компанія робить для відповідності Закону про цифрові послуги, який має захистити права споживачів та конкуренцію в цифровому просторі.
Причинами є витрати, що зросли: інфляція, ціни на електроенергію і папір, а також зростання витрат на персонал. Крім того, Deutsche Post повідомляє про помітне зниження попиту на закупівлі за цими каталогами в останні роки, оскільки дедалі більше компаній скорочують витрати на друковану рекламу і переходять в Інтернет.
Знаменитості звертаються до штучного інтелекту, щоб створювати свої цифрові копії для використання в маркетингових кампаніях. Про це пише Tech News Outlet із посиланням на звіт The Wall Street Journal. Такий підхід дає їм більше контролю над своєю зовнішністю та більшу гнучкість в угодах, які вони можуть укладати.
Bluefocus Intelligent Communications Group Co. планує замінити зовнішніх копірайтерів та графічних дизайнерів генеративними моделями штучного інтелекту, подібними до ChatGPT Bluefocus Intelligent Communications Group Co.