Опубліковано останній звіт World Press Trends

2024-02-13
Нові медіа

Звіт WAN-IFRA World Press Trends Outlook 2023-2024 наводить позитивні прогнози видавців попри невизначеність.

Подробнее...


Іспанські медійники подали проти Meta позов на €550 мільйонів

2023-12-10
Нові медіа

Іспанська асоціація, яка представляє понад 80 газет, подала позов проти компанії Meta, звинувативши її в недобросовісній конкуренції в сфері онлайн-реклами через ігнорування правил ЄС щодо захисту даних.

Подробнее...


Популярні газетні друкарні діляться ідеями на зустрічі у Франкфурті

2023-11-22
Нові медіа

Незважаючи на занепокоєння з приводу того, що галузь перебуває у занепаді, на Всесвітньому саміті друкарень WAN-Ifra у Франкфурті точилися цікаві дискусії. Близько 180 учасників, включаючи друкарів, видавців і постачальників, зібралися на захід 2023 р. в Literaturhaus Frankfurt (Будинок літератури) 11-13 жовтня.

Подробнее...


Byline Times заходить в газетні кіоски

2023-11-08
Нові медіа

Газета Byline Times, що живе за рахунок краудфінансування, випустила своє перше в історії роздрібне друковане видання, примірники першого випуску з’явилися в газетних кіосках наприкінці жовтня.

Подробнее...


Мережа Lidl більше не випускатиме паперових рекламних газет

2023-09-24
Нові медіа

Lidl вилучає зі своїх магазинів паперові рекламні газети, дуже популярні серед покупців у Польщі. Мережа хоче, щоб клієнти почали користуватися мобільним додатком. Aldi і Kaufland також мають нові стратегії в цій сфері. Lidl повідомляє, що наклад деяких видань рекламних газет скоротився до 70%, а у великих містах мережа перейшла на зовсім іншу стратегію.

Подробнее...


Google зробить рекламу прозорішою для відповідності правилам ЄС

2023-08-29
Нові медіа

Google оголосила про плани зробити таргетовану рекламу більш прозорою для користувачів в ЄС, а також надати дослідникам більший доступ до даних про свої продукти та послуги. Це кроки компанія робить для відповідності Закону про цифрові послуги, який має захистити права споживачів та конкуренцію в цифровому просторі.

Подробнее...


Deutsche Post вирішила припинити випуск паперових каталогів з 1 квітня 2024 року

2023-08-01
Нові медіа

Причинами є витрати, що зросли: інфляція, ціни на електроенергію і папір, а також зростання витрат на персонал. Крім того, Deutsche Post повідомляє про помітне зниження попиту на закупівлі за цими каталогами в останні роки, оскільки дедалі більше компаній скорочують витрати на друковану рекламу і переходять в Інтернет.

Подробнее...


Знаменитості дедалі частіше створюють свої цифрові копії

2023-06-26
Нові медіа

Знаменитості звертаються до штучного інтелекту, щоб створювати свої цифрові копії для використання в маркетингових кампаніях. Про це пише Tech News Outlet із посиланням на звіт The Wall Street Journal. Такий підхід дає їм більше контролю над своєю зовнішністю та більшу гнучкість в угодах, які вони можуть укладати.

Подробнее...


Комунікаційна агенція планує відмовитися від людей: копірайтерів та дизайнерів

2023-05-04
Нові медіа

Bluefocus Intelligent Communications Group Co. планує замінити зовнішніх копірайтерів та графічних дизайнерів генеративними моделями штучного інтелекту, подібними до ChatGPT Bluefocus Intelligent Communications Group Co.

Подробнее...


Реальность POST-COVID в полиграфии

2020-07-11
Нові медіа

Шановні колеги! Невдовзі вийде друком п’ятий цього року номер журналу Print+. Місяць тому зняли жорсткі карантинні обмеження. Поліграфія поступово повертається до нормального життя. З якою реальністю зіштовхнулися поліграфісти, як адаптуватися до неї чи навіть призвичаїти її умови до своїх потреб? Шукайте у наших публікаціях відповіді: чому після COVID друкарська індустрія повністю змінить обличчя; як змінити систему продаж у поліграфії; на що чекати постачальникам БФП, та як змінити парадигму діяльності, щоб не втратити ринок; чому рестарт економіки є викликом для учасників ринку поліграфії. У технологічному блоці Print+ як завжди низка матеріалів про інноваційні рішення: чому ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel довели свою ефективність під час пандемії; досвід використання Ricoh ProTM C7200X у друкарнях SVM та Alfapress; перший універсальний сублімаційний настільний принтер Epson SureColor SC-F500 (А1+) з системою безперервного подавання чорнил (СБПЧ) та можливістю гарячого дозаправлення чорнил з контейнера; поради від фахівців MacHOUSE щодо якісного відтворення кольору. Замовляйте новий номер за посиланням https://printus.com.ua/shop/popup/106 (обирайте зручну форму оплати та доставки).

Подробнее...