Зрештою, чим будь-який європеєць, який побажав у буквальному розумінні стати обличчям свого ж бізнесу, гірше за реальних, як французький шеф-кухар Поль Бокюз і полковник Сандерс у KFC, або вигаданих персонажів у рекламі всесвітньо відомих компаній: у General Mills це найкраща подруга домогосподарок Бетті Крокер, у Uncle Ben’s — добродушний техаський фермер дядечко Бен.
В INTA впевнені, що використання портрета як товарного знаку не суперечить установкам відомства ЄС з інтелектуальної власності, якщо дотримано потрібних умов: зображення бере участь у просуванні фірмових товарів, має чітко визначений формат з візуалізації, розміщення та виглядає звичним для споживачів на конкретному ринку або має унікальні риси.
Процедура реєстрації бренду в країнах Європейського Союзу є максимально простою: заявника навіть не перевірятимуть на предмет конфліктів із власниками раніше зареєстрованих ідентичних товарних знаків. При цьому існує так зване правило опозиції, коли у встановлений термін заявку може оскаржити третя сторона.