Багатьом дітям навчання читанню дається непросто: понад 250 млн дітей у світі не опановують базових навичок грамотності, не вміючи читати чи писати навіть прості речення після кількох років навчання. До того ж, за прогнозами, до 2030 р. світ зіткнеться з нестачею 44 мільйонів учителів. Батьки, учителі та бібліотекарі шукають рішення, які б мотивували дітей до читання та легко впроваджувалися у школах, бібліотеках і вдома.
Щоб відповісти на цей виклик, Каспер Енгстрем Люне створив TUK — дружню до дітей колонку, яка відтворює аудіокниги при розміщенні на друкованих книжках, що мають NFC-мітки, додані вчителями або батьками. Лише одна кнопка — і колонка вмикає історію та веде дитину сторінка за сторінкою без смартфона, планшета чи Інтернету.
Безпека з самого початку, масштабування з урахуванням майбутнього
Щоб масштабувати платформу та захистити ліцензований книжковий контент, TUK потребував не просто креативної ідеї чи готового рішення. Компанія звернулася до Identiv, яка розробила кастомізоване, безпечне й надійне NFC-рішення, здатне витримати щоденне використання у класах і бути достатньо інтуїтивним для самостійного користування дітьми.
«TUK мав дуже високі очікування — і цілком справедливо, адже вони створюють нову модель залучення до навчання, — сказав Штефан Генсер, директор з продажів Identiv. —Ми мали створити рішення рівня корпоративного IoT, але водночас зручне й цікаве для використання вдома чи в класі».
Сьогодні платформа TUK налічує понад 10 000 датських аудіокниг і вже використовується в школах, бібліотеках та оселях. Учителі, батьки й бібліотекарі активно застосовують її, щоб зацікавити дітей, які неохоче читають, допомогти учням з дислексією та надати підтримку багатомовним дітям у вивченні мови.
«Ми вже бачимо, як учителі та бібліотекарі використовують TUK у спосіб, який ми й не передбачали, — зазначив Каспер Енгстрем Люне. — Поєднання NFC-мітки та колонки відкриває абсолютно нові освітні можливості для навчання читанню. Це неймовірно потужний інструмент, який розкриває творчість».
Повністю офлайн-дизайн TUK відповідає на зростаючу потребу освітян: зменшення часу перед екранами за умови використання сучасних цифрових інструментів. Після підключення мітки система працює повністю автономно — без Інтернету чи додаткових пристроїв — що робить її легкою у використанні на уроках, під час тихого читання чи для домашнього навчання.
Успіх TUK демонструє, як вбудоване підключення може трансформувати освіту. Цифровізація фізичних об’єктів, як-от книг, дозволяє збагачувати навчання без додаткового екранного часу — що стає пріоритетом для багатьох батьків і вчителів.
«Цей проєкт нагадав нам, чим насправді може бути IoT, — додав Генсер. — Це коли реальний людський досвід покращується завдяки безпечному підключенню. Вплив, який ми бачимо з TUK — лише початок можливого».