Шановні колеги! Невдовзі вийде друком п’ятий цього року номер журналу Print+. Місяць тому зняли жорсткі карантинні обмеження. Поліграфія поступово повертається до нормального життя. З якою реальністю зіштовхнулися поліграфісти, як адаптуватися до неї чи навіть призвичаїти її умови до своїх потреб? Шукайте у наших публікаціях відповіді: чому після COVID друкарська індустрія повністю змінить обличчя; як змінити систему продаж у поліграфії; на що чекати постачальникам БФП, та як змінити парадигму діяльності, щоб не втратити ринок; чому рестарт економіки є викликом для учасників ринку поліграфії. У технологічному блоці Print+ як завжди низка матеріалів про інноваційні рішення: чому ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel довели свою ефективність під час пандемії; досвід використання Ricoh ProTM C7200X у друкарнях SVM та Alfapress; перший універсальний сублімаційний настільний принтер Epson SureColor SC-F500 (А1+) з системою безперервного подавання чорнил (СБПЧ) та можливістю гарячого дозаправлення чорнил з контейнера; поради від фахівців MacHOUSE щодо якісного відтворення кольору. Замовляйте новий номер за посиланням https://printus.com.ua/shop/popup/106 (обирайте зручну форму оплати та доставки).
Компания Web100 Technologies запускает новое облачное решение и предлагает бесплатный пробный период для всех клиентов!
Про те, як команда PrintStore Group долучилася до створення Leadership Journey, унікального часопису про лідерів та лідерство, розповідає директор з маркетингу Анфіса Синьова. Реалізація цього проекту в епоху цифрових комунікацій підкреслила переваги паперового ЗМІ. Солідність та значимість — атрибути друкованого журналу, які складно реалізувати онлайн. Паперовий Leadership Journey став органічним продовженням порталу http://www.leadership.name/. На цей крок колектив редакції надихнули численні запити щодо випуску паперової версії видання.