Авторизація
  • Головна
  • Новини
  • Статті
    • Усі статті
    • Блоги компаній
  • Події
    • RemaDays-2014
    • REX-2013
    • REX-2012
    • Поліграфія-2012
    • REX-2011
    • Поліграфія-2011
  • Оголошення
  • Наші видання
  • Каталог
  • Пошук
    • Розширений пошук
  • Форум
  • Про нас
    • About us
    • Про нас

  1. Соціальна мережа поліграфістів
  2. Новости
  3. Нові медіа
  4. Реальность POST-COVID в полиграфии

Реальность POST-COVID в полиграфии

Нові медіа

viber

11.07.2020 0 agarkov

Шановні колеги!
Невдовзі вийде друком п’ятий цього року номер журналу Print+.
Місяць тому зняли жорсткі карантинні обмеження. Поліграфія поступово повертається до нормального життя.
З якою реальністю зіштовхнулися поліграфісти, як адаптуватися до неї чи навіть призвичаїти її умови до своїх потреб?
Шукайте у наших публікаціях відповіді:
чому після COVID друкарська індустрія повністю змінить обличчя; як змінити систему продаж у поліграфії; на що чекати постачальникам БФП, та як змінити парадигму діяльності, щоб не втратити ринок; чому рестарт економіки є викликом для учасників ринку поліграфії.
У технологічному блоці Print+ як завжди низка матеріалів про інноваційні рішення:
чому ЦДМ Konica Minolta AccurioLabel довели свою ефективність під час пандемії; досвід використання Ricoh ProTM C7200X у друкарнях SVM та Alfapress; перший універсальний сублімаційний настільний принтер Epson SureColor SC-F500 (А1+) з системою безперервного подавання чорнил (СБПЧ) та можливістю гарячого дозаправлення чорнил з контейнера; поради від фахівців MacHOUSE щодо якісного відтворення кольору.
Замовляйте новий номер за посиланням https://printus.com.ua/shop/popup/106 (обирайте зручну форму оплати та доставки).



  • Онлайн-магазин

    Купити!

    Купити!

    Купити!

    • Премиум-объявления
    • Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
    • Передплата на журнал Print+
    • Наші послуги для поліграфістів
    • Передплата на Print+
    • "Друкуймо разом" у Telegram
    • "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber
    • Реклама
    • Популярные материалы
    • Автоматизація для друкарень на виставці Central Asia Reklam 2025
    • Arctic Paper представляє нову кампанію Munken World ID
    • Konica Minolta оголошує про першого покупця AccurioJet 30000
    • INX International запускає Innova Plus NCF — чорнила без нітроцелюлози для екологічно стійкого паковання
    • Heidelberg святкує 175-річчя та відкриває найбільший у галузі центр демонстрації клієнтам – Home of Print
    • Найбільше в історії окреме замовлення Durst Oceania
    • JMD представила флексографічну друкарську машину Gidue N6
    • HKRITA та Epson розробляють шовкоподібне регенероване волокно з бавовни
    • China Print Supplies поповнює асортимент двобічним рулонним принтером Hapond UP3321D
    • Cosmo First вводить в експлуатацію нову лінію з виробництва паковання BOPP з капітальними витратами понад $30,8 млн та найсучаснішою у світі технологією
    • Популярные материалы
    • Автоматизація для друкарень на виставці Central Asia Reklam 2025
    • Arctic Paper представляє нову кампанію Munken World ID
    • Konica Minolta оголошує про першого покупця AccurioJet 30000
    • INX International запускає Innova Plus NCF — чорнила без нітроцелюлози для екологічно стійкого паковання
    • Heidelberg святкує 175-річчя та відкриває найбільший у галузі центр демонстрації клієнтам – Home of Print
    • Найбільше в історії окреме замовлення Durst Oceania
    • JMD представила флексографічну друкарську машину Gidue N6
    • HKRITA та Epson розробляють шовкоподібне регенероване волокно з бавовни
    • China Print Supplies поповнює асортимент двобічним рулонним принтером Hapond UP3321D
    • Cosmo First вводить в експлуатацію нову лінію з виробництва паковання BOPP з капітальними витратами понад $30,8 млн та найсучаснішою у світі технологією

Друкуйте з нами

Співробітництво

Договір публічної оферти

Виникли питання? Подзвоніть нам: (044) 537 04 52, (044) 537 01 94.