Зокрема, Google розширить Центр прозорості реклами, який був запущений на початку цього року. З його допомогою користувачі можуть отримати інформацію про те, хто стоїть за рекламою, яку вони бачать на платформах Google, а також про те, як вона націлена на них.
Крім того, Google збільшить доступ до даних для тих, хто хоче дослідити, як працюють пошуковик Google, YouTube, Google Карти, Play Маркет і Shopping, а також проводити дослідження, пов’язані з розумінням системних контентних ризиків в ЄС.
Google оголосила про плани зробити таргетовану рекламу більш прозорою для користувачів в ЄС, а також надати дослідникам більший доступ до даних про свої продукти та послуги. Це кроки компанія робить для відповідності Закону про цифрові послуги, який має захистити права споживачів та конкуренцію в цифровому просторі.