З іншого боку, бренди можуть використовувати цифрові дублікати так, як вони не могли використовувати зірок – наприклад, змінювати їхню зовнішність або змушувати до подвигів, на які справжні знаменитості не здатні.
Наприклад, зірка світового футболу Неймар з’явився у вигляді згенерованого ШІ 3D аватара на заході Puma, де демонстрували нову лінійку продуктів бренду. Аватар створили за допомогою програми MetaHuman.
Також тенденція має вплив і на індустрію моди. Наприклад, супермодель Єва Герцигова недавно представила свою віртуальну версію, яка може дефілювати по подіуму на онлайн-показах. Право власності на віртуальну версію належить їй та її агентству, а не бренду чи фотостудії.
Це викликає певне занепокоєння, зокрема в питаннях юридичної власності. Тож технологічна, маркетингова галузі та індустрія розваг мають врешті-решт розробити певну форму стандартної перевірки, щоб захистити знаменитостей і споживачів, які можуть бути обмануті підробками.
Знаменитості звертаються до штучного інтелекту, щоб створювати свої цифрові копії для використання в маркетингових кампаніях. Про це пише Tech News Outlet із посиланням на звіт The Wall Street Journal. Такий підхід дає їм більше контролю над своєю зовнішністю та більшу гнучкість в угодах, які вони можуть укладати.