Media Concierge (Holdings) є найбільшим акціонером National World з часткою 25,58% і був одним із перших спонсорів PLC. Компанія була відома як Mediaforce до 2022 року. Media Concierge подав незвичайне повідомлення про регулятивну службу новин під назвою «Запит на участь від правління National World». Компанія заявила, що подала свою можливу пропозицію до правління National World 31 жовтня і готова негайно подати офіційну заявку.
Media Concierge зазначила: «Оскільки пропозицію було подано до правління National World 22 дні тому, 31 жовтня 2024 року, Media Concierge доклала всіх зусиль, щоб приватно співпрацювати з National World та його радниками, але на сьогоднішній день не мала істотної взаємодії». Media Concierge заявила, що вважає, що її можлива пропозиція представляє привабливу та доступну можливість для акціонерів National World реалізувати свої інвестиції зі значною грошовою премією.
«Media Concierge вважає, що в інтересах усіх акціонерів National World оприлюднити можливу пропозицію, щоб надати їм можливість розглянути цю пропозицію, і закликає акціонерів закликати правління National World конструктивно співпрацювати з Media Concierge», — заявили в компанії.
Media Concierge пропонує 21,00 пенсів за акцію готівкою. Це оцінює весь випущений і майбутній звичайний акціонерний капітал National World приблизно в £56,2 млн, а вартість підприємства становить приблизно £43,2 млн, повідомила фірма. Ціна пропозиції становить 40% премії до ціни закриття (21 листопада) для акцій National World у 15,00 пенсів.
Акції National World підскочили до нового 52-тижневого максимуму в 19,50 пенсів після новин і зросли на 26,33%, до 18,95 пенсів, на момент написання статті (52-тижневий мінімум: 12,70 пенсів). У своїй відповіді National World також заявила, що запитала доступ до історичних записів, «щоб полегшити розслідування та дати можливість повністю оцінити можливу пропозицію. Аудитор-криміналіст готовий допомогти у розслідуванні». «Суб’єкти, афілійовані з Media Concierge, ще не надали доступ до потрібної документації відповідно до договірних і юридичних прав National World для проведення розслідування», — стверджує PLC.
Media Concierge пропонує медіабаінг та послуги прямого маркетингу, а також володіє дублінською Iconic Media Group, яка видає регіональні газети та має 19 місцевих веб-сайтів в Ірландії. Media Concierge також володіє The Leaflet Company, The Insert Company і Printforce. Фірма є сімейною, а її основним акціонером є генеральний директор і засновник Малькольм Данія.
За рік до 30 вересня 2023 року продажі групи склали £113,3 млн, а прибуток до оподаткування — £9,1 млн. У 2023 календарному році обсяг продажів National World склав £88,4 млн, а операційний прибуток — £8 млн до виняткових подій. Ціль продажів на цей рік — £100 млн.
PLC погодила нову угоду про продаж реклами з Reach і Axiom на початку цього року, яка була запущена минулого місяця. Окремо National World щойно оголосила, що з середини грудня він переводить всю свою друковану продукцію в Північній Ірландії на Interpress. Деякі з його назв у Північній Ірландії нараз друкуються на заводі Carn компанії DMGT Associated Print Holdings.
Цей крок став результатом минулорічного переходу від DMGT до Newsquest в Англії та Шотландії. Національний світовий директор із продажу контенту Тіна Калкатт прокоментувала: «Ми раді повідомити, що ми розширили наші стосунки з Interpress, щоб включити продукцію всіх наших газетних брендів Північної Ірландії». Вона сказала, що місцеві команди працюватимуть над переходом впродовж найближчих тижнів. «З жалем ми розриваємо наше давнє партнерство з APH Carn і дякуємо виробничим групам на цій локації, які надають високий рівень послуг National World впродовж кількох років», — додала вона.