Давайте торкнемося ситуації на ринку друкарських фарб та чорнил з огляду на позицію провідних постачальників матеріалів. Розпочнемо цикл з Flint Group (www.flintgrp.com), другого за обсягом продажів виробника друкарських фарб у світі.
Flint Group Packaging Inks оголосила про запуск інноваційної технології виготовлення універсальних фарбових основ з асортименту ONECode — MatrixCode UNV для глибокого та HelixCode UNV для флексографічного та глибокого друку. Вони не містять нітроцелюлози та виготовляються з добірних пігментів з високоякісними зв’язуючими. Виробник запевняє, що це дасть змогу виробникам гнучкого паковання вирішити чимало проблем підвищення ефективності.
8 вересня 2021 р. Flint Group підписала остаточну угоду щодо продажу інвестиційній компанії Lone Star Funds підрозділу XSYS, який спеціалізується на виробництві друкарських форм, гільз та адаптерів, а також обладнання для додрукарської підготовки.
Avient стала великим гравцем в сегменті фарб для трафаретного друку та декорування одягу, приєднавши до активів за останні роки бренди Wilflex, Union Ink, QCM і Rutland. 1 липня 2021 р. Avient оголосила про чергове велике поповнення, придбавши за $48 млн Magna Colours Ltd., британського лідера в галузі технології екологічно чистих фарб на водній основі для трафаретного друку по текстилю.
Через зростання попиту на папір для поліграфії на китайському ринку компанія Shandong Huatai Paper вирішила перебудувати та модернізувати одну з папероробних машин (ПРМ). Партнером з реконструкції ПРМ 11 під виробництво крейдованого паперу без вмісту деревної маси стане компанія Voith.
Mactac (США) представила лінійку екологічно чистих плівок з липким шаром IMAGin Simply Sustainable для поліграфії. Поліпропіленові та ПЕТ-плівки IMAGin Simply Sustainable не містять ПВХ і відповідають чинним нормативним вимогам Закону США про безпеку та поліпшення споживчих товарів (CPSIA).
Day International, що входить до Flint Group, оголосила про вимушене підвищення цін на офсетні полотнища через пов’язане з пандемією коронавірусу зростання витрат по всьому глобальному ланцюжку постачань та додаткові витрати через брак персоналу на заводі компанії в США.
hubergroup оголосила про подорожчання своєї продукції через зростання цін на виробничу сировину та логістику. У компанії відзначили, що зробили все можливе, щоб компенсувати вплив цих факторів, але для того, щоб продовжувати випускати матеріали високої якості, їй доведеться підвищити ціни.
Бельгійська компанія Agfa опублікувала фінансові результати діяльності у II кв. 2021 р., який закінчився 30 червня. Продажі підрозділу Offset Solutions, що випускає обладнання таі матеріали для офсетного друку, в порівнянні з аналогічним періодом минулого, пандемічного року зросли на 20,1% — до €183 млн. EBITBA склала €8 млн (€-2,8 млн торік). Проте, компанія не досягла рівня 2019 р., коли продажі та EBITBA склали відповідно €207 і €8,4 млн.
Neschen Group представить на FESPA Global Print Expo (12-15 жовтня, Амстердам) інновації у галузі самоклеїльних матеріалів, у т.ч. три нові екологічні серії easySTYLE, easy dot PET і FILMOeco Kavalan. Декоративна плівка easySTYLE на паперовій основі без ПВХ забезпечує, за словами виробника, стійке до подряпин високоякісне покриття меблів, стендів і навіть підлоги.