Штефан Шюлінг, член виконавчої ради Epple Druckfarben: «Нам та всій галузі треба терміново знайти відповіді на поточні економічні виклики. Збільшені ціни на сировину, у т.ч. пігменти та олії рослинного походження, дефіцит нафтохімічної продукції, а також високі витрати на доставку та паковання дестабілізують весь ланцюжок створення вартості друкованої продукції.
Epple Druckfarben не піде на компроміс щодо якості друкарських фарб, що випускаються під маркою «Зроблено у Німеччині». Саме тому компанія розглядає підвищення цін на фарби, лаки та друкарську хімію як неминучий крок».
За словами Штефана Шюллінга під час пандемії Epple зарекомендувала себе як стабільна, стійка до криз компанія, яка виконує поставлені завдання, у т.ч. за рахунок реалізації пакету заходів, спрямованих на зниження витрат. Однак, у поточних умовах їх виявилося недостатньо, і для продовження виробництва продукції належного рівня компанія змушена підвищувати ціни на продукцію.