Технологія RDX для паперових та плівкових етикеток

2021-11-18
Матеріали

Avery Dennison випустила лінійку екологічно безпечних паперових і плівкових матеріалів для самоклейних етикеток AD RDX. Ця лінійка повністю відповідає концепції «менше означає більше». Її переваги – менша кількість матеріалів, ресурсів, відходів, транспортування та зберігання порівняно зі звичайними продуктами Avery Dennison, що також означає зменшення часу на приладку друкарських машин та витрат на утилізацію.

Подробнее...


Пігментні чорнила Xennia Pearl для екологічного друку на текстилі

2021-11-13
Матеріали

Компанія Sun Chemical представила пігментні чорнила Xennia Pearl для високошвидкісного промислового друку на Тижні текстильних інновацій Innovate 2021. Серія включає чорнило середньої та високої в’язкості. Вони відповідають вимогам ринку до високої стійкості відбитків, сумісності з великою кількістю матеріалів та стабільності кольору. Виробник підкреслює, що нові чорнила допоможуть виробництвам скоротити споживання води та зменшити кількість хімічних відходів.

Подробнее...


Metsä Board Kyro модернізував картонажне виробництво

2021-11-11
Матеріали

Модернізацію оздоблювального цеху на заводі Metsä Board Kyro завершено введенням в експлуатацію оздоблювальної лінії з новим високотехнологічним обладнанням. Під час щорічного технічного обслуговування, у жовтні 2021 року, на виробничій лінії було встановлено сучасні намотувальний та перемотувальний верстати, а систему обробки картону значно модернізовано.

Подробнее...


Відновлення виробництва на фабриці в Тацуно

2021-11-09
Матеріали

Konica Minolta випустила спеціальну заяву щодо відновлення виробництва тонеру на заводі Тацуно.

Подробнее...


Drytac розпочала продавати два довговічні самоклейні матеріали

2021-11-06
Матеріали

Drytac (Великобританія) розширила географію постачань двох ПВХ-самоклейних плівок, із семирічною гарантією — прозорої Polar Premium Clear для струменевого друку та Weathershield для ламінування. Раніше вони були доступні лише у Європі, а тепер будуть пропонуватися в інших країнах, вкл. США.

Подробнее...


UPM покращила лінійку паперу для рулонного офсету з гарячою сушаркою

2021-11-02
Матеріали

UPM Communication Papers оновила асортимент крейдованого матового паперу із вмістом деревної маси для рулонного офсетного друку з гарячим сушінням. За словами виробника, на матовому папері зображення виходять «живішими», а текст стає зручнішим для читання. Висока пухкість (до 1,05 см3/г) забезпечує видавцям додаткову економічну вигоду.

Подробнее...


ACTEGA розширила асортимент фарб і лаків для друку термозбіжного паковання

2021-11-01
Матеріали

ACTEGA (Німеччина) почала випуск фарб і лаків, що покращують візуальні та тактильні ефекти рукавного термозбіжного паковання. До нової лінійки увійшли гібридний (водний/УФ) лак AQ-UV Soft Touch Coating та УФ-лак UV Wet Touch Coating. Перший імітує ефект Soft Touch, а другий — ефект вологої поверхні.

Подробнее...


Mitsubishi HiTec Paper підвищує ціни на спеціальні види паперу

2021-10-30
Матеріали

Mitsubishi HiTec Paper змушена підвищити з 1 січня 2022 р. на 14% ціни на весь спектр спеціального паперу (термопапір thermoscript, етикеточний jetscript, самокопіювальний giroform, крейдований етикетковий supercote та barricote для гнучкого паковання з бар’єрними властивостями).

Подробнее...


Плівка easy dot без ПВХ

2021-10-29
Матеріали

Neschen (Німеччина) розпочала продаж самоклейної плівки classic easy dot без ПВХ, щоб знизити вплив на довкілля. За словами виробника, матова однобічна самоклейна ПЕТ-плівка easy dot PET matt L-UV придатна для УФ-друку зі світлодіодним затвердінням та має більш високу жорсткість, ніж інші види плівок easy dot, і тому дає змогу заощадити до 40% матеріалу.

Подробнее...


Flint Group Packaging підвищує ціни

2021-10-22
Матеріали

Flint Group Packaging оголосила про намір підняти ціни на всі фарби та лаки, які використовуються для друку гнучкого паковання, етикетки, а також паперової та картонної продукції. Нові ціни набудуть чинності до кінця 2021 року. Точні значення залежатимуть від конкретного продукту, регіону та клієнта. Піти на такий крок компанію змусили дефіцит і різке зростання цін на основну сировину, що використовується у виробництві фарб і лаків, а також логістику.

Подробнее...