Avery Dennison випустила лінійку екологічно безпечних паперових і плівкових матеріалів для самоклейних етикеток AD RDX. Ця лінійка повністю відповідає концепції «менше означає більше». Її переваги – менша кількість матеріалів, ресурсів, відходів, транспортування та зберігання порівняно зі звичайними продуктами Avery Dennison, що також означає зменшення часу на приладку друкарських машин та витрат на утилізацію.
Компанія Sun Chemical представила пігментні чорнила Xennia Pearl для високошвидкісного промислового друку на Тижні текстильних інновацій Innovate 2021. Серія включає чорнило середньої та високої в’язкості. Вони відповідають вимогам ринку до високої стійкості відбитків, сумісності з великою кількістю матеріалів та стабільності кольору. Виробник підкреслює, що нові чорнила допоможуть виробництвам скоротити споживання води та зменшити кількість хімічних відходів.
Модернізацію оздоблювального цеху на заводі Metsä Board Kyro завершено введенням в експлуатацію оздоблювальної лінії з новим високотехнологічним обладнанням. Під час щорічного технічного обслуговування, у жовтні 2021 року, на виробничій лінії було встановлено сучасні намотувальний та перемотувальний верстати, а систему обробки картону значно модернізовано.
Konica Minolta випустила спеціальну заяву щодо відновлення виробництва тонеру на заводі Тацуно.
Drytac (Великобританія) розширила географію постачань двох ПВХ-самоклейних плівок, із семирічною гарантією — прозорої Polar Premium Clear для струменевого друку та Weathershield для ламінування. Раніше вони були доступні лише у Європі, а тепер будуть пропонуватися в інших країнах, вкл. США.
UPM Communication Papers оновила асортимент крейдованого матового паперу із вмістом деревної маси для рулонного офсетного друку з гарячим сушінням. За словами виробника, на матовому папері зображення виходять «живішими», а текст стає зручнішим для читання. Висока пухкість (до 1,05 см3/г) забезпечує видавцям додаткову економічну вигоду.
ACTEGA (Німеччина) почала випуск фарб і лаків, що покращують візуальні та тактильні ефекти рукавного термозбіжного паковання. До нової лінійки увійшли гібридний (водний/УФ) лак AQ-UV Soft Touch Coating та УФ-лак UV Wet Touch Coating. Перший імітує ефект Soft Touch, а другий — ефект вологої поверхні.
Mitsubishi HiTec Paper змушена підвищити з 1 січня 2022 р. на 14% ціни на весь спектр спеціального паперу (термопапір thermoscript, етикеточний jetscript, самокопіювальний giroform, крейдований етикетковий supercote та barricote для гнучкого паковання з бар’єрними властивостями).
Neschen (Німеччина) розпочала продаж самоклейної плівки classic easy dot без ПВХ, щоб знизити вплив на довкілля. За словами виробника, матова однобічна самоклейна ПЕТ-плівка easy dot PET matt L-UV придатна для УФ-друку зі світлодіодним затвердінням та має більш високу жорсткість, ніж інші види плівок easy dot, і тому дає змогу заощадити до 40% матеріалу.
Flint Group Packaging оголосила про намір підняти ціни на всі фарби та лаки, які використовуються для друку гнучкого паковання, етикетки, а також паперової та картонної продукції. Нові ціни набудуть чинності до кінця 2021 року. Точні значення залежатимуть від конкретного продукту, регіону та клієнта. Піти на такий крок компанію змусили дефіцит і різке зростання цін на основну сировину, що використовується у виробництві фарб і лаків, а також логістику.