Billerud відмовляється від великих інвестицій у США

2024-06-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рада директорів компанії Billerud вирішила відмовитися від планів трансформації заводу в Есканаба, штат Мічиган для виробництва картону. За певних умов витрати на проєкт могли сягнути ~$1 млрд.«Після поглибленого техніко-економічного обґрунтування, оцінок та обговорень з постачальниками ми дійшли висновку, що прогнозована рентабельність інвестицій є недостатньо привабливою, — каже президент і генеральний директор Billerud Івар Ватне. — Умови змінилися, а вартість обладнання та послуг для перетворення заводу, значно зросла».

Подробнее...


Mutoh Europe призначає нового керуючого директора

2024-06-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Цього літа Франк Шенк стане керуючим директором Mutoh Europe та Mutoh Deutschland, оскільки поточний керуючий директор повертається до Японії. Починаючи з 1 липня, Френк Шенк контролюватиме всі продажі, передпродажну роботу, логістику, маркетинг, підтримку продуктів і додатків, а також діяльність післяпродажної підтримки японського виробника широкоформатних принтерів Mutoh у всій бізнес-зоні EMEA.

Подробнее...


Ланда висловлюється про війну Ізраїлю та Гази

2024-06-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Засновник компаній Indigo та Landa Digital Printing Бенні Ланда попередив про «екзистенціальну загрозу» економіці Ізраїлю через війну Ізраїлю та Гази. У широкомасштабному інтерв’ю ізраїльській фінансовій газеті Globes Ланда сказав, що потенційний клієнт одного з його недрукарських підприємств (виробника синтетичної солі) сказав йому, що Ізраїль стає «державою-ізгоєм», і клієнт не зможе поширювати продукт, якщо він виготовлений в Ізраїлі.

Подробнее...


Landa закриває drupa 2024

2024-06-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Landa Digital Printing сьогодні оголосила про безпрецедентне впровадження нанографії на drupa 2024. Компанії з усього світу замовили машини Landa S11 і Landa S11P Nanographic Printing®, щоб отримати доступ до цифрового друку B1 для збільшення прибутку та переваг для сталого розвитку. Кожна з цих компаній визнала Nanography® як зміну парадигми для бізнесу – найважливіший двигун зростання для поточного та майбутнього успіху.

Подробнее...


Fujifilm задоволена участю у виставці drupa

2024-06-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm підбила підсумки участі у drupa, на якій вона продемонструвала весь спектр рішень, починаючи від обладнання для струменевого друку та закінчуючи офісним друкарським обладнанням, друкувальними голівками та ПЗ. Fujifilm Також під час виставки Fujifilm оголосила про низку угод:

Подробнее...


manroland Goss повідомляє про позитивний результат на drupa 2024

2024-06-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

manroland Goss відчув пульс індустрії на одинадцятиденній виставці drupa. Технічні моменти та новаторські інновації, представлені manroland Goss, включно з досягненнями в друці паковання, книгодрукуванні та обслуговуванні на основі ШІ, захопили відвідувачів виставки та залучили їх до інтенсивних технічних дискусій у сучасній атмосфері стенду.

Подробнее...


Ставка Roland DG успішна

2024-06-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Менеджменту Roland DG вдалося придбати контрольний пакет акцій у бізнесі після збільшення пропозиції. Вищу пропозицію в розмірі ¥5370 (£26,91) за акцію від XYZ KK, поглинача керівної команди, було зроблено після зустрічної пропозиції від Brother Industries.

Подробнее...


Вхідні замовлення в Heidelberg відновлюються завдяки успішній drupa – скорочена робота закінчується в червні

2024-06-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) дуже задоволена участю у виставці drupa в Дюссельдорфі. Стенд компанії викликав велике зацікавлення у клієнтів з усього світу, які також інвестували в представлені на виставці інновації.

Подробнее...


Tresu та Soma вступили у стратегічне партнерство на drupa

2024-06-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

На drupa Tresu A/S і Soma підписали стратегічне партнерство щодо постачання Tresu системи повністю автоматичного монтажу пластин. Ця нова функція суттєво скоротить час, витрачений на зміну роботи, а також марно витрачені матеріали до ще нижчого рівня. Завдяки швидшому відбитку Tresu знову покращує пропускну здатність. Завдяки вдосконаленим системам автоматизації клієнти значно скорочують час простоювання, зменшують кількість відходів і втрати чорнила – незалежно від рівня кваліфікації оператора.

Подробнее...


Стенд на drupa — велике завдання

2024-06-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Легко зосередитися на продуктах, але диференціація потребує творчого мислення. Данна Дріон, генеральний менеджер з маркетингу Mimaki Europe B.V., є одним із творчих мислителів. Під час створення стенду Mimaki у залі 9 вона звернулася до користувачів рішень Mimaki, щоб знайти захоплюючі приклади того, як художники використовують універсальність рішень Mimaki для створення декоративного мистецтва, одягу і 3D-мистецтва.

Подробнее...