Цифровий друк матиме приблизно 20% вартості розвитку світового ринку поліграфічної галузі до 2028 р., оскільки він продовжує підтискати офсетні процеси. Попит на офсетний друк знизився на 2,5% річного складного темпу зростання (CAGR) з $354,4 млрд у 2019 р., згідно з нещодавно опублікованим ринковим звітом від галузевої аналітичної служби Smithers, який прогнозує подальше зниження до $308 млрд до 2029 року.
Американська Datacolor оголосила про придбання Techkon USA, яка базується в Денверсі (штат Массачусетс, США).
Нові результати дослідження Two Sides Trend Tracker 2025, одного з наймасштабніших в галузі друку та паперу, свідчать: паковання на основі паперу дедалі частіше визнається найкращим екологічним вибором. Споживачі надають перевагу паперу через його компостованість, можливість вторинної переробки та низький вплив на довкілля.
Mark Andy офіційно відкрила свій розширений Європейський технологічний центр у Варшаві (Польща), привітавши понад 170 учасників з 16 країн і чотирьох континентів, які стали свідками європейської прем’єри флексомашини Performance Series S9.
Durst Group призначила Йоганна Строццегу директором з глобальних продажів у підрозділі Graphics. Він змінює Крістіана Хардера, який з 2021 р. очолює всі продажі групи та керував підрозділом Graphics. Це призначення – стратегічний крок у розвитку глобальної структури продажів.
На Labelexpo Europe 2025 (Стенд 3E23-3E29) компанії Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) і Gallus представлять нову главу у своєму баченні розумного, підключеного друку з дебютом двох нових машинних рішень.
1 липня Xerox завершила придбання американського виробника Lexmark, якого вона купила у Ninestar, PAG Asia Capital і Shanghai Shouda Investment Centre.
Ізраїльська газета повідомила, що HP розглядає можливість придбати Landa Digital Printing, після того як компанія подала заяву про захист в суді через вихід акціонера.
Plockmatic Group підписала угоду про придбання Chr. Renz GmbH («Renz») у Німеччині, включно з дочірніми компаніями в Австралії, Аргентині, Великій Британії та Туреччині.
Платформа автоматизації прямих розсилок Lob представила третє щорічне дослідження State of Direct Mail: Consumer Insights Edition, яке виявило несподівану тенденцію: покоління Z та міленіали активно реагують на друковану рекламу й очікують від брендів більшої уваги.