Duplo UK оголосила про нове стратегічне партнерство з фахівцем у галузі технологій післядрукарської обробки C.P. Bourg, ставши його дистрибутором у Великій Британії з 1 серпня 2025 року.
Siegwerk Druckfarben AG&Co. KGaA придбала нідерландську компанію Allinova, що спеціалізується на виробництві спеціалізованої хімічної продукції та має винятковий досвід у галузі покриттів. Обидві сторони домовилися не розголошувати будь-які фінансові подробиці.
Замовлення в роботі Koenig & Bauer зросли більш ніж на 7% у першій половині фінансового року, але обсяг нових замовлень був обмежений невизначеністю щодо тарифного режиму США.
Сцена в центрі Labelexpo Europe 2025 стане місцем вшанування колег з етикеткової індустрії престижними відзнаками на заході Festa Barcelona 16 вересня.
Roland DG спільно з корпорацією Roland взяли участь у проєкті створення фортепіано в дизайні Paralym Art. Підсумком їхньої співпраці став унікальний цифровий рояль із нанесеною плівкою з дизайном художниці Paralym Art Мічіру Канкі. Рояль разом з іншими спеціально створеними об’єктами буде представлено 9 серпня 2025 р. на виставці в Хамамацу (Японія).
Майбутнє гнучкого паперового паковання багатообіцяюче: за оцінками, середньорічне зростання перевищуватиме 4,5% до кінця десятиліття. Причина — екологічність паперу порівняно з пластиком. Це підтверджує дослідження «Майбутнє паковання 2030», проведене Університетом прикладних наук Баден-Вюртемберга (DHBW) у співпраці з Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg). Опитування галузевих експертів показує: паперові рішення будуть домінувати в Європі до 2030 року — за умови подолання технологічних і економічних бар’єрів для паковання з покриттям.
Фонд FESPA з гордістю оголошує Durst Group першим офіційним партнером після проведення виставки FESPA Global Print Expo 2025. В межах співпраці компанія надаватиме підтримку Фонду FESPA та спонсоруватиме початкову школу Малекапане.
Duplo придбала британську компанію Bar Graphic Machinery (BGM), яка випускає післядрукарське обладнання для виробників етикеткової та пакувальної продукції.
Вісім провідних технологічних компаній — Avery Dennison, CERM, CarbonQuota, Esko, Grafisk Maskinfabrik (GM), Kurz, Scribos та Xeikon — з гордістю оголошують про співпрацю в рамках проєкту The Label Trail, спеціальної екскурсійної програми, яка проходитиме під час виставки Labelexpo Europe 2025. Ініціатива пропонує відвідувачам повноцінне знайомство з усім сучасним процесом виробництва етикеток із акцентом на вимірювання вуглецевого сліду та сталість, автоматизацію й інноваційні рішення у сфері «розумного» паковання.
За перший квартал продажі зросли до €466 млн (порівняно з €403 млн торік), особливо завдяки позитивній динаміці в Європі та Азії.