Arctic Paper представляє нову кампанію Munken World ID

2025-06-05
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Нова кампанія Munken досліджує основні ідентифікаційні коди людства на борту космічного корабля «Земля», представлені ​​у вигляді особливої подорожі, що складається з п’яти етапів і розкриває нескінченні можливості лінійки Munken Design Range.

Подробнее...


Heidelberg святкує 175-річчя та відкриває найбільший у галузі центр демонстрації клієнтам – Home of Print

2025-06-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) відзначає своє 175-річчя тижнем святкувань на заводі компанії у Віслох-Вальдорфі в Німеччині, зібравши понад 1500 гостей з усього світу. Найважливішою подією стала церемонія відкриття Центру друкованих медіа (PMC) у його новому вигляді як Home of Print. Юрген Отто, генеральний директор Heidelberg, привітав клієнтів, постачальників, партнерів, політиків та представників громадянського суспільства, які були присутні на церемонії: «Тепло вітаємо Heidelberg та Home of Print, найбільший центр обслуговування клієнтів у поліграфічній галузі у світі. Ми вже 175 років є Home of Print!»

Подробнее...


Dscoop Edge Long Beach об’єднує спільноту для боротьби з «наступною хвилею» галузі

2025-05-31
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Майже 1300 учасників глобальної спільноти Dscoop зібралися на узбережжі Каліфорнії з 14 по 17 травня для триденного навчання та спілкування в Edge Long Beach. Цього року флагманський захід групи був зосереджений на потужному обміні ідеями глобальної спільноти Dscoop, яка святкує своє 20-річчя у 2025 році. Dscoop — найбільша у світі спільнота цифрового друку, до якої наразі входять близько 22 000 користувачів і партнерів HP Industrial та HP Large Format у 96 країнах.

Подробнее...


International Paper закриває п’ять пакувальних майданчиків у Великій Британії

2025-05-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після придбання DS Smith на початку цього року International Paper підтвердила пропозицію закрити п’ять своїх пакувальних майданчиків у Великій Британії. У заяві, опублікованій 23 травня, американська компанія заявила, що цей крок спрямований на «підвищення ефективності та є реагуванням на потреби клієнтів, що постійно змінюються, у складних торговельних умовах для галузі».

Подробнее...


Угода на £500 млн для Telegraph Media Group

2025-05-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Тривала сага щодо майбутнього володіння Telegraph Media Group, схоже, добігає кінця з новою пропозицією, хоча вона все ще потребує схвалення регуляторних органів. Сьогодні (23 травня) компанія RedBird Capital Partners зі штаб-квартирою в США оголосила про «принципову угоду» про купівлю Telegraph за £500 млн.

Подробнее...


Stora Enso продасть 12,4% шведських лісів приблизно за €900 млн

2025-05-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Enso уклала угоду про продаж близько 175 000 га лісових угідь, що еквівалентно 12,4% її загальних лісових земельних володінь у Швеції, за вартістю €900 млн. Фінська група Stora Enso збереже 15% власності в новоствореній компанії, тоді як Soya Group володітиме 40,6% акцій, а консорціум на чолі з MEAG – керуючим активами німецької страхової компанії Munich Re – володітиме 44,4% акцій.

Подробнее...


Друкарні розуміють надмірну залежність від великих клієнтів

2025-05-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Яка частина вашого обороту генерується вашими п’ятьма головними клієнтами? Деякі друкарні покладаються на невелику кількість клієнтів для левової частки доходу, що відправляє їх у небезпечну зону ризику у разі банкрутства будь-якого з цих суперклієнтів. В останньому опитуванні Printweek понад третина (35%) підприємців заявили, що понад 70% обороту надходить від їхніх п’яти головних клієнтів. Ще 15% провайдерів друкарських послуг повідомили, що їхні п’ять основних клієнтів зумовлюють 50-70% їхнього обороту, тобто половина (50%) опитаних друкарів мала принаймні половину своїх продажів, отриманих від п’яти головних клієнтів.

Подробнее...


Ринок захисного паковання зростає

2025-05-22
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Згідно з останнім дослідженням, проведеним дослідницькою фірмою Smithers, у 2025 р. загальна світова вартість пакувальних рішень, що використовуються для відстеження, захисту й автентифікації продуктів, сягне $4 млрд. Зростання попиту є відповіддю на зміну моделей роздрібної торгівлі та подальше ускладнення технологій, що використовуються підробниками. 

Подробнее...


Енергія та дух у Dscoop Edge Long Beach

2025-05-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Конференція Edge, заснована для того, щоб допомогти перспективним цифровим друкарям у всьому світі об’єднатися та розвиватися, висвітлює потужний обмін ідеями глобальної спільноти Dscoop. Dscoop, спільнота, орієнтована на користувачів, яка зараз включає 22 000 користувачів і партнерів HP Indigo, HP PageWide та HP Large Format у 96 країнах. Щорічний флагманський захід розпочався 14 травня в конференц-центрі Long Beach у Лонг-Біч, Каліфорнія.

Подробнее...


Значне зростання друкованих етикеток для паковання, знімних підкладок та обгорток, прогноз Smithers

2025-05-20
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

За прогнозами Smithers, світовий попит на етикетки для паковання, оцінений у $48,3 млрд у 2025 р., зростатиме впродовж наступних п’яти років. Продажі зростатимуть із загальним річним темпом зростання (CAGR) на 3,6% і досягнуть $57,5 млрд у 2030 р., оскільки власники брендів інвестують у нові технології друку, розумне паковання та більш екологічні запаси етикеток та плівок.

Подробнее...