Coveris виходить на чеський ринок із придбанням S&K Label

2024-02-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія Coveris підписала та завершила ще одну стратегічну угоду в Центральній та Східній Європі, придбавши S&K Label у Чехії. Після нещодавнього придбання двох заводів з виготовлення гнучкого паковання в Угорщині та Польщі, S&K Label у Чеській Республіці стало третім придбанням у Центральній та Східній Європі та першим придбанням бізнесу з виробництва етикеток за межами Великобританії.

Подробнее...


Koenig & Bauer Lauvic стає 100-відсотковою дочірньою компанією Koenig & Bauer

2024-02-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Koenig & Bauer у майбутньому працюватиме через власну філію в Іспанії. Нинішній агент Koenig & Bauer Lauvic у Барселоні поглинається та перетворюється на 100% дочірню компанію групи. Саша Фішер призначений новим керуючим директором.

Подробнее...


Mondi завершує придбання Hinton Pulp mill

2024-02-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mondi завершила придбання Hinton Pulp mill в Альберті (Канада), у West Fraser Timber (West Fraser) за загальну суму $5 млн. Завод має потужність близько 250 000 тонн целюлози на рік і забезпечить групі доступ до місцевого високоякісного волокна з доброї деревини в рамках довгострокового партнерства з West Fraser.

Подробнее...


Mimaki Europe оголошує про призначення нового виконавчого директора

2024-01-29
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mimaki Europe оголосила про призначення Такао Терасіми новим керуючим директором. Почавши кар’єру в Мімакі в 1997 р. у відділі досліджень і розробок, Терасіма впродовж останніх 26 років нагромадив великий досвід у портфоліо технологій Мімакі.

Подробнее...


Fosber Asia відкрила нове підприємство

2024-01-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

12 січня у китайській компанії Fosber Asia відбулася урочиста церемонія відкриття нового підприємства, що спеціалізується на виготовленні гофроагрегатів.

Подробнее...


DS Smith придбає землю та будівлю

2024-01-27
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith уклала угоду про купівлю землі та будівлі, на якій розташований її поточний завод у Дьйорі (Угорщина). Очікується, що трансакцію буде завершено в першій половині 2024 року.

Подробнее...


Експансія в Карибському басейні: ALPLA придбала виробника паковання Fortiflex

2024-01-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ALPLA придбала компанію Fortiflex, що спеціалізується на пакованні й базується в Пуерто-Ріко. Дві компанії спільно виробляють паковання для ринків Карибського басейну та Центральної Америки з 2017 р.: відра, кришки, ящики, ванни та інші продукти в Пуерто-Ріко, Коста-Ріці та Домініканській Республіці.

Подробнее...


Зміна керівництва у Hubergroup

2024-01-24
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Попередній генеральний директор Хайнер Клоккерс покинув компанію.

Подробнее...


Bobst оновлює прогнози на 2023 рік

2024-01-21
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Bobst Group оновила прогноз на 2023 р. і повідомила про намір випустити боргові облігації.

Подробнее...


Концепція циркулярної роздрібної торгівлі алкогольними напоями

2024-01-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

ecoSPIRITS France та La Maison du Whisky (LMDW) запустили нову ініціативу циркулярної роздрібної торгівлі у Франції, пропонуючи рішення для поповнення цінних напоїв преміум-класу та ексклюзивних алкогольних напоїв у секторі роздрібної торгівлі. Нова ініціатива — перший випадок, коли технологія замкненого циклу ecoSPIRITS стала доступною для роздрібних торговців у Європі. Вона спочатку була запроваджена в окремих роздрібних точках, що належать LMDW, у Паризькому регіоні. Пізніше ініціатива стане доступною для більш ніж 100 точок роздрібної торгівлі алкогольними напоями, що постачаються LMDW по всій країні, а з початку 2024 р. буде запропонована роздрібним торговцям поза Францією.

Подробнее...