«Наша нова корпоративна айдентика знаменує наступну главу у шляху Rotocon щодо зростання, інновацій та відданості глобальній етикетковій та вузькорулонній галузі», — заявила Рада директорів Rotocon.
Оновлене слово-знак має сучасний шрифт, обраний за його зрозумілість і впевненість. Чітка «R» слугує опорою знака, тоді як виразна «N» забезпечує продумане й точне завершення. Симетричний ритм чергування літер «O» був уточнений, щоб підкреслити акцент Rotocon на технічній точності.
У центрі логотипа зберігається фірмовий червоний знак — спрощений та збалансований, щоб передати безперервність та інновацію. Вдосконалені пропорції та інтервали були розроблені так, щоб віддзеркалювати точність, яка є центральною для інженерного підходу Rotocon.
«Рішення оновити логотип Rotocon було прийняте після ретельного розгляду, — додала Рада. — Оновлений дизайн краще відображає нашу міжнародну присутність та інженерні можливості, які ми продовжуємо розвивати у світі».
Rotocon представила перероблений вебсайт, що з’явиться на початку 2026 р. й покращить взаємодію користувачів на всіх точках контакту. Оновлена візуальна мова включає сучасні, динамічні зображення, яскраві кольори та інтуїтивніші макети, тоді як плавніша навігація, швидший доступ до ключових ресурсів і покращений функціонал полегшують клієнтам взаємодію з продукцією та послугами компанії.
«Галузь розвивається — отже, і ми маємо розвиватися, — підсумувала Рада. — Ця оновлена айдентика відповідає нашому безперервному розвитку й підсилює нашу відданість підтримці клієнтів через надійні технології та міцні партнерства».



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

