Американська целюлозно-паперова компанія International Paper підтвердила намір придбати британську пакувальну компанію DS Smith. Запропонована угода передбачає придбання всіх акцій DS Smith, що перебувають в обігу, на загальну суму £5,72 млрд ($7,22 млрд).
Після успіху Interpack 2023 триває планування наступної виставки (07–13 травня 2026 року). Приблизно за два роки до початку виставки офіційно розпочався етап реєстрації експонентів. Це дає компаніям з усього світу можливість забезпечити собі місце на провідній галузевій виставці.
Leonhard Kurz, лідер ринку тонкоплівкових технологій і піонер у технології цифрового прикрашання, та Grafotronic, експерт з модульного обладнання для конвертації етикеток, оголосили про глобальне партнерство.
Fujifilm Europe оголошує, що забронювала на 20% більший стенд на drupa 2024 для розміщення свого значно розширеного портфоліо для цифрового друку. Спочатку забронювавши стенд площею 2020 м² у пав. 8b, такого ж розміру та конфігурації, що й у 2016 р., Fujifilm домовилася з організаторами виставки про переїзд на нове місце в тому ж павільоні, щоб мати можливість додати додаткові 400 м² стенда.
Берт Ван ден Брінк, співзасновник MPS Systems і член її консультативної ради, інвестував в акції Etirama Europe, ключового партнера Etirama Brazil, що спеціалізується на виробництві флексографічних машин для друку етикеток і самоклейних матеріалів. Очікується, що угода буде офіційно укладена в найближчі тижні, і вона спрямована на зміцнення бренду Etirama в Європі за допомогою нових маркетингових стратегій, використовуючи всі ноу-хау нового партнера в сегменті машин.
Brother Industries опублікувала на корпоративному сайті офіційну пропозицію про поглинання компанії Roland DG, яка випускає широкоформатні принтери, катери, фрезери та інше обладнання. Це не перша спроба Brother придбати Roland DG, але попередні були відхилені.
Ради директорів британських Mondi та DS Smith оголосили, що досягли принципової згоди щодо ключових фінансових умов можливого придбання Mondi всіх акцій DS Smith.
Жоель Деперне був призначений президентом Esko, глобального розробника інтегрованого програмного забезпечення та апаратних рішень, які оцифровують, автоматизують і прискорюють процес виходу на ринок упакованих товарів. Джоель очолить компанію після більш ніж трьох років роботи на посаді технічного директора компанії, періоду, впродовж якого Esko розробила значні інновації й перетворилася на провідного постачальника рішень для пакувальної підготовки.
Konica Minolta скорочує кількість бізнес-підрозділів до трьох – це означає, що професійний друк буде об’єднано з напрямком Digital Workplace у величезному новому підрозділі. Раніше японський виробник повідомляв про чотири операційні підрозділи:
Компанія опублікувала попередні фінансові результати за 2023 р. з доходом у розмірі $8,4 млн та збитком у розмірі $26,9 млн, у т.ч. $5 млн пов’язані зі списанням і знеціненням запасів і основних засобів. Компанія завершила серію реорганізаційних заходів, які дозволять їй щорічно заощаджувати понад $10 млн та вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року.