International Paper хоче придбати DS Smith

2024-04-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська целюлозно-паперова компанія International Paper підтвердила намір придбати британську пакувальну компанію DS Smith. Запропонована угода передбачає придбання всіх акцій DS Smith, що перебувають в обігу, на загальну суму £5,72 млрд ($7,22 млрд).

Подробнее...


Стартує реєстрація експонентів на Interpack 2026

2024-04-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після успіху Interpack 2023 триває планування наступної виставки (07–13 травня 2026 року). Приблизно за два роки до початку виставки офіційно розпочався етап реєстрації експонентів. Це дає компаніям з усього світу можливість забезпечити собі місце на провідній галузевій виставці.

Подробнее...


Grafotronic і Leonhard Kurz оголошують про глобальне партнерство

2024-03-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Leonhard Kurz, лідер ринку тонкоплівкових технологій і піонер у технології цифрового прикрашання, та Grafotronic, експерт з модульного обладнання для конвертації етикеток, оголосили про глобальне партнерство.

Подробнее...


Fujifilm на drupa 2024

2024-03-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm Europe оголошує, що забронювала на 20% більший стенд на drupa 2024 для розміщення свого значно розширеного портфоліо для цифрового друку. Спочатку забронювавши стенд площею 2020 м² у пав. 8b, такого ж розміру та конфігурації, що й у 2016 р., Fujifilm домовилася з організаторами виставки про переїзд на нове місце в тому ж павільоні, щоб мати можливість додати додаткові 400 м² стенда.

Подробнее...


Etirama оголошує про нових дистрибуторів по всій Європі та прагне посилити впізнаваність бренду на континенті

2024-03-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Берт Ван ден Брінк, співзасновник MPS Systems і член її консультативної ради, інвестував в акції Etirama Europe, ключового партнера Etirama Brazil, що спеціалізується на виробництві флексографічних машин для друку етикеток і самоклейних матеріалів. Очікується, що угода буде офіційно укладена в найближчі тижні, і вона спрямована на зміцнення бренду Etirama в Європі за допомогою нових маркетингових стратегій, використовуючи всі ноу-хау нового партнера в сегменті машин.

Подробнее...


Brother зробила пропозицію про покупку Roland DG

2024-03-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Brother Industries опублікувала на корпоративному сайті офіційну пропозицію про поглинання компанії Roland DG, яка випускає широкоформатні принтери, катери, фрезери та інше обладнання. Це не перша спроба Brother придбати Roland DG, але попередні були відхилені.

Подробнее...


Mondi придбає DS Smith

2024-03-25
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Ради директорів британських Mondi та DS Smith оголосили, що досягли принципової згоди щодо ключових фінансових умов можливого придбання Mondi всіх акцій DS Smith.

Подробнее...


Esko посилює команду вищого керівництва, призначаючи новим президентом Жоеля Деперне

2024-03-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Жоель Деперне був призначений президентом Esko, глобального розробника інтегрованого програмного забезпечення та апаратних рішень, які оцифровують, автоматизують і прискорюють процес виходу на ринок упакованих товарів. Джоель очолить компанію після більш ніж трьох років роботи на посаді технічного директора компанії, періоду, впродовж якого Esko розробила значні інновації й перетворилася на провідного постачальника рішень для пакувальної підготовки.

Подробнее...


Konica Minolta оптимізує бізнес-підрозділи

2024-03-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta скорочує кількість бізнес-підрозділів до трьох – це означає, що професійний друк буде об’єднано з напрямком Digital Workplace у величезному новому підрозділі. Раніше японський виробник повідомляв про чотири операційні підрозділи:

Подробнее...


Highcon війшов у 2024 р. із системним резервом у $7 млн і очікує вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року

2024-03-02
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Компанія опублікувала попередні фінансові результати за 2023 р. з доходом у розмірі $8,4 млн та збитком у розмірі $26,9 млн, у т.ч. $5 млн пов’язані зі списанням і знеціненням запасів і основних засобів. Компанія завершила серію реорганізаційних заходів, які дозволять їй щорічно заощаджувати понад $10 млн та вийти на беззбитковість у другій половині 2024 року.

Подробнее...