ROQ Now — це цифрова друкарська машина компанії ROQ, розроблена для роботи на ринку прямого друку. Застосувавши власні ноу-хау, отримані під час роботи з цифровими друкарськими машинами та трафаретними машинами овальної побудови, у ROQ розробили промисловий DTG-принтер, що поєднує цифрову технологію з високою продуктивністю та якістю.
DTG Digital, австралійський підрозділ компанії pigment.inc, повідомила про плани швидкого випуску ринку системи рулонного DTF-друку Q1-T. Її офіційне представлення має відбутися на виставці Fespa Global Print Expo (31 травня до 3 червня, у Берлині).
Mimaki випускає новий сублімаційний принтер TS330-1600. Принтер оснащено новими функціями задля стабільної роботи і скорочення трудовитрат. Технологія друку Mimaki Weaving Dot Technology (MWDT) керує розміщенням крапель чорнил в залежності від умов друку. Вона пригнічує несподівану появу смуг або нерівномірності друку, викликані невеликими індивідуальними відмінностями між друкувальними голівками або відхиленнями в налаштуванні, забезпечуючи як найкращу якість друку суцільних заливок, так і чудову якість друку зображень.
M&R провела офіційний запуск нової лінії Polaris. Конвеєрна овальна друкарська лінія складається з робочого місця завантаження футболок на столи, що переміщуються (загалом — 16). Потім йдуть термопрес, модуль попереднього просочування, дві станції з кварцовими лампами, що підсушують нанесений праймер, потім — ще один термопрес. На протилежному боці конвеєра розташовані модуль цифрового друку білими чорнилами, потім лампа, термопрес і блок цифрового друку CMYK.
У розробці дизайну сукні компанія співпрацювала з дизайнером Фабією Гофф, яка раніше працювала з брендами John Lewis та Laura Ashley. Дизайнеру надали повну свободу, зазначивши, що «візерунок має бути у тренді та включав кольори, які ми бачитимемо на подіумах впродовж 2022 року».
Цифровий друк на текстилі охоплює різні сегменти ринку, які розрізняються за галуззю застосування, вибором натурального або синтетичного носія для друку та різними типами чорнила для струменевого друку.
Голландська компанія API-4-BRANDS першою у Європі інвестувала у новий сублімаційний принтер P5 TEX iSUB від Durst. Раймонд де Вільд, власник API-4-BRANDS, наголошує, що процес встановлення машини пройшов гладко: «Уже через кілька днів після встановлення ми без проблем виконували виробничі завдання. Завдяки вбудованому закріпленню друку iSUB принтер P5 TEX iSUB дає велику економію часу. Тепер роботу можна виконати за одну годину замість чотирьох під час використання зовнішнього термопресу та швидко доставити замовнику».
Нову версію програмного продукту Digital Factory Apparel від Cadlink відрізняє приставка – Epson Edition. Це значить, що тепер і текстильні принтери одного з лідерів ринку отримають доступ до неперевершеного управління кольором і робочим потоком, завдяки чому зображення будуть ще яскравішими, точнішими і ще швидше друкуватимуться, навіть на темних тканинах.
До 2028 р., тобто через шість років, обсяг світового ринку друку на футболках сягне $7,5 млрд, за умови, що позитивний тренд збережеться. Такий висновок містить дослідження ResearchAndMarkets.com: підвищений інтерес до модного дизайну з унікальними особливостями серед споживачів в цілому, а також матеріальний достаток, що зростатиме, підтримуватимуть попит на футболки з персоналізацією.
Можливість долучитися до технології друку Direct-to-Film відтепер з’явиться і у власників текстильних DTG-принтерів Ricoh Ri 1000/Ri 2000. Нова функція, інтегрована до ПЗ растрового процесора ColorGATE RIP версії Productionserver, дає змогу працювати зі світлими та темними синтетичними тканинами, нейлоном та поліестером, атласом, шкірою та іншими матеріалами, і що важливіше – Direct-to-Film дозволяє наносити зображення на різноманітні предмети, а не лише на футболки.