Brother Industries Ltd. оголосила, що сімейство DTG-принтерів GTX стає ще більшим. Нова модель GTX600, доступна з січня 2022 р., стане першим принтером для прямого друку по одягу, розробленим компанією для масового виробництва.
Відомий виробник сублімаційних чорнил та чорнил для прямого друку по текстилю компанія Prism Inks оголосила про випуск комплекту витратних матеріалів нового покоління TransferMate для текстильного DTF-друку. Як сказав президент і головний виконавчий директор фірми Амір Аджані, «усі компоненти DTF друку — чорнила, плівки та порошковий клей мають підбиратися так, щоб забезпечити максимальну якість зображень, що створюються, та їхню високу стійкість до прання».
Ricoh оголосила про глобальне партнерство з Aeoon Technologies, австрійським розробником струменевих принтерів для прямого друку на одязі. Стратегічна співпраця дасть Ricoh змогу розширити пропозицію DTG у сегментах ринку з більш високою продуктивністю.
Mosaica Group (США) розпочала продаж широкоформатних принтерів No Powder DTF Cobra Flex для друку на одязі та текстилі за технологією DTF (Direct-to-Film) без використання порошкового термоклею.
Kornit Digital (Ізраїль) випустила широкоформатний текстильний принтер Kornit Presto MAX для друку «на вимогу» на одязі та інших текстильних виробах. Перша «жива» демонстрація машини відбудеться на тижні моди Kornit Fashion Week Los Angeles + Industry 4.0 (2-5 листопада 2021 р.).
Azonprinter випустила два нових принтера для друку на одязі за технологією DTF — Azon Pronto Neon і Azon Pronto + Neon.
На ITMA Asia 2021 (12-16 червня, Шанхай) Konica Minolta представила оновлену модель текстильного принтера Nassenger 10e. Розширені можливості принтера відповідають запитам ринку: збільшення варіативності та зниження середнього обсягу замовлень з одночасним зростанням вимог до дизайну.
Компанія EFI Reggiani оголосила про випуск третьої новинки у поточному році в сегменті цифрових широкоформатних принтерів для друку на текстилі — моделі HYPER, у восьмиколірній конфігурації з шириною 1,8, 2,4 або 3,4 метра.
5 вересня 2021 року компанія Epson разом з Ukrainian Fashion Week відкрила унікальний проєкт ‒ Epson Digital Fashion Lab. Це освітній проєкт, покликаний допомогти молодим та ще невідомим дизайнерам створити свою першу повноцінну колекцію за допомогою сучасних технологій текстильного друку.
Kornit Digital (Ізраїль) уклала угоду про партнерство з онлайн-платформою візуальних комунікацій і дизайну Canva, ставши її першим сертифікованим партнером. Угода передбачає інтеграцію у Canva операційної платформи KornitX, що дасть змогу спростити створення персоналізованого одягу, а також управляти замовленнями, що спрямовуються на текстильні принтери Kornit.