Зростання ринку обумовлено постійно тенденціями моди, високою потребою у передових технологіях друку та збільшенням попиту на індивідуальний та персоналізований декор. Ця тенденція особливо помітна через зростання купівельної спроможності представників покоління Z, які більше схильні до покупок через Інтернет.
Високий попит спостерігається на друковані матеріали для оздоблення інтер’єрів та меблів. Споживачі дедалі частіше шукають індивідуальні та неповторні предмети домашнього інтер’єру, вкл. штори, оббивні тканини, постільні речі та подушки. Це стимулює впровадження цифрових текстильних принтерів.
Сегмент пігментного друку зростатиме з темпом CAGR 11,1% до 2033 року. Очікується, що частка сегменту Direct-to-Garment у 2023 р. становитиме близько 50,2%. Залежно від кінцевого використання сегмент одягу та виробів з нього до 2033 р. сягне $3 474 млн.
«Занепокоєння екологічною безпекою в поліграфічному секторі призвела до збільшення попиту на цифрові текстильні принтери. Цифрові текстильні принтери забезпечують гнучкість дизайну та більш високу швидкість виробництва. В результаті вони набули широкого поширення у всьому світі, — каже провідний аналітик компанії FMI. — Цифровий текстильний друк має низку переваг у порівнянні з традиційним фарбуванням, починаючи зі здатності скоротити кількість відходів та вирішити проблему забруднення води. Крім того, гнучкість цифрового виробництва та текстильного друку дозволяють виробникам ефективно обробляти як невеликі замовлення для бутиків, так і великі роздрібні замовлення на тому самому обладнанні, що робить його привабливим варіантом.
Завдяки досить низькій вартості відбитка та зручності друку на вимогу можливе швидке виробництво, що дає змогу отримувати прибуток від замовлень будь-якої кількості».
Цифровий друк на текстилі надає дизайнерам практично необмежені графічні та колірні можливості, які перевершують традиційні технології друку. Така свобода допомагає дизайнерам розкрити творчий потенціал та створити унікальний дизайн. Переваги поширюються і на ланцюжок постачання.
При цифровому друці легше дотримуватися термінів виробництва та відвантаження, що дає змогу уникнути затоварювання. Дизайнери можуть постійно випускати нові колекції відповідно до модних тенденцій, що постійно змінюються, а замовники — задовольняти свої потреби в індивідуальному одязі, декорі та сувенірній продукції.