Принцип виробництва основи, який добре зарекомендував себе щодо паперу, відображає екологічні уподобання топового постачальника цифрової друкарської техніки.

Саме прагнення до стійкості звело разом Epson і Наказато, який особисто відібрав потрібну для тканини сировину під час поїздки до Кенії. Переробка текстилю та формування полотнища у пристрої, відбувається без використання води, та й у самому принтері її присутність обмежена лише чорнилами.

 

Етапи сухого розволокнення за технологією Epson на прикладі паперу: використаний папір — розщеплення – зв’язування — формування — відновлений матеріал

 

Представник Epson з підрозділу друкарських рішень Хітоші Ігараші пояснює важливість фірмової розробки для брендів одягу: «Незважаючи на те, що технологія сухого розволокнення перебуває на початковому етапі розвитку, у поєднанні з цифровим друком на пігментному чорнилі вона може запропонувати індустрії моди набагато стійкіше майбутнє, значно скоротивши споживання води, та надати дизайнерам можливість повною мірою виявити свої творчі здібності».

З січня цього року Epson вдалося значно просунутися в оптимізації щільності матерії: з колишніх 160 г/м² її вдалося скоротити до 100 г/м², завдяки чому вага творів Юїми Наказато знизилася на 37,5%. Змінилися і якісні характеристики тканини — вона стала жорсткішою, гнучкішою і тепер ще більше підходить для обробки на текстильному принтері.

У свою чергу, продуктивність у ML-13000 втричі вища за показники найшвидших моделей лінійки Monna Lisa, а пігментні чорнила на 96% скорочують споживання води. Більше того, одночасно з барвниками, у пристрої можуть використовуватися й інші рідкі речовини – для підвищення яскравості та довговічності відбитків.