DGI заявила, що стосунки між двома компаніями перейдуть від конкуренції до співпраці. Компанія d.gen має переваги на ринках пігментних матеріалів та ринку рекламного текстилю, у той час як DGI займає значну частку на ринку високошвидкісного прямого та сублімаційного друку.
Компанія d.gen має конкурентоспроможну мережу продажів у Європі, тоді як DGI займає міцні позиції у США, Близькому Сході та Південно-Східній Азії. Обидвы компаныъ тепер базуються у штаб-квартирі DGI у місті Янчжу, Південна Корея.
Бренди DGI та d.gen збережуться незмінними, як й існуючі ділові стосунки з клієнтами, заявили компанії.
Машина демонструвалася в восьмиколірній конфігурації з пігментними чорнилами (саме друк ними, на думку DGI, є найбільш швидкозростаючим сегментом галузі). Це пов’язано, на думку виробника, з тим, що у технологічному процесі не потрібна попередня обробка тканини, що усуває енерго- та водоємні етапи з друкарського процесу.
DGI заявляє, що Apollon — це продукт преміум-класу, що забезпечує високу продуктивність (335 м²/год.) та стабільність друку. Машина оснащена 16 друкувальними голівками Kyocera. У ній також використовується магнітний лінійний двигун, що забезпечує більш високу точність друку, порівняно з стрічковими системами.
Крім того, Apollon оснащений датчиком для запобігання зіткненню друкувальних голівок з матеріалом, датчиком виявлення зморшок, а також системою видалення пилу з каретки. Також пропонується опціональна спеціалізована високошвидкісна система сушіння гарячим повітрям (до 120° C).
Компанія d.gen, у свою чергу, представила на виставці шестиколірний принтер Teleios Grande із шириною друку 3,3 метри.