Паризька виставка Edition Speciale від Luxe Pack незабаром представить свіжі рішення виробників поліграфічного паковання люкс-класу. Час проведення івенту вибрано символічно: останній день літа та перший день осені — перехідний період, в якому, як і сама природа, перебуває світова друкарська індустрія.
З 1 вересня на 10% подорожчають крейдовані та некрейдовані папери без вмісту деревної маси виробництва Lecta. Причина — тривале зростання вартості сировини і логістики. Через ті ж причини, але з 15 вересня, поліграфічні папери Burgo подорожчають на €50 за тонну.
З 1 липня 2021 року компанія DuPont Electronics & Industrial збільшує на 4% ціни всіх фотополімерних пластин Cyrel та інших витратних матеріалів. «Упродовж кількох минулих місяців компанія DuPont зіткнулася з істотним підвищенням цін на критично важливі матеріали, потрібні для створення рішень Cyrel, а також зі збільшенням витрат на транспортування критично важливими маршрутами і напрямками», — пояснив Ян Шарфенберг, керівник підрозділу DuPont Cyrel Solutions East.
Для виготовлення паперу та паковання у промислових маштабах житомирська компанія Re-leaf не використовує деревину — лише опале листя. Придбати від виробника вже можна папір в рулонах та стопках форматів А4, А3 та А2. Найближчим часом з'являться також паперові пакети.
Digital Press HP Inc. і Cimpress оголосили про укладення стратегічної угоди, в рамках якої Cimpress зробить значні інвестиції у цифрові друкарські машини HP Indigo нового покоління впродовж наступних двох років. Йдеться насамперед про новітні ЦПМ HP Indigo 100K Digital Press ф. В2.
Comexi (Іспанія) демонструє на virtual.drupa новинки в галузях флексографічного, офсетного і цифрового друку, а також ламінування і поздовжнього різання. Comexi проводить сім вебінарів для зареєстрованих відвідувачів виставки. Два з них присвячені новим продуктам Comexi, випущеним в 2021 р. та рішенням Comexi для друку гнучкого паковання. На вебінарах «Cталий друк» і «Сталий розвиток у друці паковання» будуть розглянуті питання сталого розвитку; а ще на трьох обговорюватимуться різні аспекти цифрової революції в друці гнучкого паковання в рамках концепції «Індустрія 4.0».
У перший день virtual.drupa близько 17 000 зареєстрованих відвідувачів із 155 країн подивилися презентації в зоні конференцій (загальна тривалість – 660 хв.) та веб-сесії (тривалістю 930 хв.) в прямому ефірі, а також спілкувалися в мережі з 212 експонентами з 45 країн у виставковому просторі та в рамках ініціативи Matchmaking Plaza.
16 квітня 2021 р. в Лос-Альтос (США) у віці 81 року помер співзасновник Adobe Чарльз Гешко, який стояв біля витоків розробки формату PDF (Portable Document Format).
Під час virtual.drupa (20-23 квітня) під гаслом «Ніколи не зупинятися вірити в друк» Fujifilm демонструє декілька новаторських нових рішень для друку:
Sun Chemical оголосила про підвищення з 1 березня 2021 р цін на широкий спектр продуктів в регіоні EMEA, пославшись на перебої із сировиною та «різке збільшення» транспортних витрат. Компанія є сьогодні найбільшим в світі виробником друкарських фарб. Її обсяг продажів разом з материнською групою DIC становить більше $7,5 млрд. Підвищення цін торкнеться фарб для комерційного листового і пакувального друку, а також лаків і клеїв.