Для коронації було виготовлено також величезну кількість прапорів, встановлених по всьому Лондону. Роздрібні продавці та супермаркети також застосовували різні тактики у місцях продажу, використовуючи коронацію як привід для отримання додаткової виручки, наприклад, використовуючи фотоборди.

Генеральний директор Delta Group Джейсон Хаммонд прокоментував: «Ми випустили чимало друкованих матеріалів, пов’язаних із коронацією, для роздрібних торговельних мереж та різних брендів. Також коронація дала поштовх для виготовлення різних POS-систем».

Коронація викликала зростання продажів книг, так чи інакше пов’язаних із цією подією. Було продано велику кількість ілюстрованих книг у твердій палітурці з фотографіями, зробленими давнім королівським фотографом Артуром Едвардсом, який фотографував родину понад 40 років.

Король Карл III, прозваний «королем клімату» за свою давню турботу про довкілля, також написав передмову до дитячої книги «Це залежить від нас», спрямованої на просування екологічних ідей. Розкішний універмаг Fortnum & Mason, який є офіційним постачальником королівського двору від часів правління королеви Вікторії, створив спеціальну колекцію продуктів, присвячених коронації, з вишуканим дизайном та каліграфією, які використовував для створення пакувального паперу та металевого декору для фірмових банок.

Самі запрошення на церемонію та порядок її проведення також були підготовлені у друкованому вигляді – обсяг видання становив 34 сторінки.