Fespa підтвердила дати проведення Fespa Global Print Expo та European Sign Expo та представила календар заходів на наступні два роки.
Організатори виставки пакувальної промисловості та суміжних переробних галузей interpack 2023 повідомили про бронювання всіх доступних площ. Компанії, які не встигли це зробити, заносяться в спеціальний лист очікування.
Відкрито онлайн-реєстрацію відвідувачів на виставку ITMA ASIA + CITME 2022. Відвідувачі, які попередньо зареєструються онлайн на об’єднаних веб-сайтах виставок (itmaasia.com та citme.com) до 19 листопада, зможуть скористатися спеціальними тарифами на бейджі зі знижкою 40%. Восьма об’єднана виставка пройде з 20 по 24 листопада 2022 р. у Національному виставковому та конференц-центрі в Шанхаї.
Ярмарок Intertextile Shenzhen Apparel Fabrics у Шеньчжені, який курує Messe Frankfurt, перенесений у 2021 р. через коронавірус, повертається знову. Він пройде з 2 по 4 листопада, у Шеньчженьському всесвітньому виставковому центрі.
Сектор друкарського, пакувального та переробного обладнання Італії завершив 2021 р. із показником +15% порівняно з попереднім роком. Асоціація Acimga прогнозує збільшення експорту до €2 млрд. Ці дані оголошені на виставці Print4All, яка залучила 21 000 відвідувачів та 246 компаній.
Генеральний директор американської корпорації Xerox Джон Вісентін помер у віці 59 років через «ускладнення від хвороби, що триває».
Відомі світові гравці та новачки у всьому ланцюжку створення вартості друку та паковання з 32 країн уже зареєструвалися на виставці drupa 2024. Є всі підстави вважати, що виставка знову підкреслить свою позицію як захід №1 у галузі друкарських технологій.
Організатори виставки Fespa Global Print Expo повідомили про зростання активності бізнесу. 375 експонентів порівняно з 285 у 2021 році в Амстердамі та 11 647 відвідувачів, порівняно з 7 850 у попередньому році, говорять самі за себе.
Tarsus Group, організатор Labelexpo Asia, оголосила, що виставка, яка мала відбутися 28 червня-1 липня 2022 року, переноситься на 7-10 грудня 2022 року. Оголошення зроблено через обмеження, пов’язані з COVID-19, що діють у Шанхаї.
Згідно з попередніми підрахунками концерн Heidelberg досяг прогнозованих показників з продажу та EBITDA за минулий 2021-2022 ф.р., що закінчився 31 березня 2022 р., і повернувся до прибутковості: