Це відповідає мінливим потребам та очікуванням експонентів та відвідувачів і відображає безперервну трансформацію галузі.

Виставка drupa 2024 відобразила «рішучість галузі» провести глибокі зміни для створення більш стійкої індустрії друку та паковання за допомогою автоматизації, ШІ та кооперації.

Саме для досягнення цих важливих цілей у майбутньому потрібна надійна платформа. Однак стало очевидно, що час, проведений на виставці особами, які приймають рішення, з усього світу, став коротшим.

«Тому ми хочемо зробити відвідування виставки максимально ефективним», - пояснив ухвалене рішення генеральний директор Messe Düsseldorf Вольфрам Н. Дінер. Це коригування організатори також обґрунтовують досвідом провідних глобальних виставок у секторі машин, установок та обладнання – Interpack та K, «які орієнтовані на подібні профілі клієнтів і дуже добре позиціоновані з аналогічною тривалістю».

Новітні технології та обладнання в дії залишаються унікальною торговельною пропозицією drupa, а нова схема проведення виставки дасть змогу експонентам ефективно представити широкий асортимент продукції, машин та робочих процесів та презентаційну програму.

Д-р Андреас Плеске, голова комітету drupa та генеральний директор компанії Koenig & Bauer AG, наголосив на важливості виставки та підтримує нову тривалість: «Для нашої компанії drupa — це неперевершений маркетинговий формат, що цього року було переконливо продемонстровано ще раз.

Ми вітаємо нову тривалість виставки з 2028 р., оскільки вона відповідає мінливим вимогам індустрії без шкоди міжнародному охопленню. Виставку відвідали представники зі 173 країн, що свідчить про глобальну привабливість drupa. Жоден інший формат не викликає такої уваги у галузі».

76% відвідувачів цього року на drupa були представниками вищої та середньої ланки підприємств галузі. «Ми всебічно та ретельно проаналізували рекомендації нашого комітету drupa, результати опитувань експонентів та відвідувачів, а також відгуки партнерів та асоціацій, – зазначила директор drupa Сабіна Гельдерманн.

— Скорочення тривалості — це пряма відповідь на бажання галузі зробити захід більш концентрованим та ефективним».

Виставка drupa 2024 проходила впродовж одинадцяти днів та продемонструвала прогрес галузі.

1643 експоненти з 52 країн представили свої інновації у виставкових залах Дюссельдорфа. Концепція drupa 2028 та новий ключовий візуальний ряд будуть представлені у 2025 році.