Організатори виставки пакувальної промисловості та суміжних переробних галузей interpack 2023 повідомили про бронювання всіх доступних площ. Компанії, які не встигли це зробити, заносяться в спеціальний лист очікування.
Відкрито онлайн-реєстрацію відвідувачів на виставку ITMA ASIA + CITME 2022. Відвідувачі, які попередньо зареєструються онлайн на об’єднаних веб-сайтах виставок (itmaasia.com та citme.com) до 19 листопада, зможуть скористатися спеціальними тарифами на бейджі зі знижкою 40%. Восьма об’єднана виставка пройде з 20 по 24 листопада 2022 р. у Національному виставковому та конференц-центрі в Шанхаї.
Ярмарок Intertextile Shenzhen Apparel Fabrics у Шеньчжені, який курує Messe Frankfurt, перенесений у 2021 р. через коронавірус, повертається знову. Він пройде з 2 по 4 листопада, у Шеньчженьському всесвітньому виставковому центрі.
Сектор друкарського, пакувального та переробного обладнання Італії завершив 2021 р. із показником +15% порівняно з попереднім роком. Асоціація Acimga прогнозує збільшення експорту до €2 млрд. Ці дані оголошені на виставці Print4All, яка залучила 21 000 відвідувачів та 246 компаній.
Генеральний директор американської корпорації Xerox Джон Вісентін помер у віці 59 років через «ускладнення від хвороби, що триває».
Відомі світові гравці та новачки у всьому ланцюжку створення вартості друку та паковання з 32 країн уже зареєструвалися на виставці drupa 2024. Є всі підстави вважати, що виставка знову підкреслить свою позицію як захід №1 у галузі друкарських технологій.
Організатори виставки Fespa Global Print Expo повідомили про зростання активності бізнесу. 375 експонентів порівняно з 285 у 2021 році в Амстердамі та 11 647 відвідувачів, порівняно з 7 850 у попередньому році, говорять самі за себе.
Tarsus Group, організатор Labelexpo Asia, оголосила, що виставка, яка мала відбутися 28 червня-1 липня 2022 року, переноситься на 7-10 грудня 2022 року. Оголошення зроблено через обмеження, пов’язані з COVID-19, що діють у Шанхаї.
Згідно з попередніми підрахунками концерн Heidelberg досяг прогнозованих показників з продажу та EBITDA за минулий 2021-2022 ф.р., що закінчився 31 березня 2022 р., і повернувся до прибутковості:
У травні Люксембург ухвалив закон про відходи, що забороняє відправлення та поширення комерційних друкованих рекламних матеріалів без явної згоди отримувача.