Koenig & Bauer зміцнює позиції на зростаючому ринку гофродруку та конвертингу

2022-09-18
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

В Італії завершилося придбання 49% акцій італійської Celmacch Group S.r.l. німецькою компанією Koenig & Bauer AG (KBA надали дозвіл на прямі іноземні інвестиції — ПІІ). Партнерство з розташованим у Дезенцано-дель-Гарда виробником флексографічних машин та ротаційних висікальних пресів для гофровиробництва розширює широке портфоліо групи компаній Koenig & Bauer.

Подробнее...


Stora Enso продає паперову фабрику Nymölla компанії Sylvamo

2022-09-16
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso підписала угоду щодо продажу паперової фабрики Nymölla у Швеції компанії Sylvamo. Вартість підприємства — €150 млн. Закриття угоди очікується на початку 2023 року. Ця угода є частиною раніше оголошеного плану продажу чотирьох з п’яти підприємств Stora Enso з виробництва паперу.

Подробнее...


160 років інновацій у виробництві крафт-паперу та паперових мішків у Європі

2022-09-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У 1932 р. створено Scankraft (зараз CEPI Eurokraft), що представляє скандинавських виробників крафт-паперу. Її основна мета полягала у збереженні стабільності за кризових часів. За двадцять років виробниками з Німеччини, Бельгії, Франції та Нідерландів засновано Європейську федерацію виробників багатошарових паперових мішків EUROSAC.

Подробнее...


Stora Enso продає паперову фабрику найбільшому німецькому ретейлеру

2022-09-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso підписала угоду щодо продажу паперової фабрики у Максау (Німеччина) компанії Schwarz Produktion, що входить до складу одного з провідних світових ретейлерів Schwarz Group. Вартість підприємства — близько €210 млн. Очікується, що операцію буде закрито не пізніше початку 2023 року.

Подробнее...


Bobst планує нові інвестиції

2022-09-13
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Міжнародна група Bobst, чия власність перебуває у процесі передачі 100% фонду JBF Finance, вирішила посилити виробничі потужності в Італії. Про це розповів Quotidiano Nazionale, генеральний директор Bobst Firenze S.r.l. Маттео Кардіноті.

Подробнее...


Stora Enso придбала голландського гофровиробника De Jong Packaging

2022-09-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Stora Enso збільшила присутність на європейському ринку гофрованої продукції, придбавши голландську компанію De Jong Packaging Group за більш ніж €1 млрд. Приблизно у таку суму оцінюється обсяг продажів De Jong в 2022 році. Stora Enso заявила, що цей крок відповідає стратегії «прискорення зростання доходів та збільшення частки ринку відновлюваного пакування в Європі».

Подробнее...


DS Smith Paper підвищує ціни на всі сорти переробленого гофрокартону

2022-09-12
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

DS Smith Paper оголосила про підвищення цін на весь перероблений матеріал для виробництва гофрованих коробок: на €140 за тонну на території Європи та £120 – у Великій Британії. Причина підвищення цін – «значне збільшення» собівартості.

Подробнее...


Інкубатор для стартапів

2022-09-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник обладнання для цифрового друку Durst офіційно відкрив новий майданчик для бізнес-юнітів та стартапів. Об’єкт Durst Kraftwerk площею 5300 м², розташований у Бріксені (Італія), неподалік глобальної штаб-квартири компанії, побудований для створення «творчого середовища, в якому компанії зможуть повністю зосередитися на своїх галузях знань», пояснив генеральний директор та співвласник Durst Group Крістоф Гампер.

Подробнее...


У Koenig & Bauer новий віце-президент з продажу рулонних офсетних і цифрових друкарських машин

2022-09-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Філіп Циммерманн — новий віце-президент з продажу Koenig & Bauer, який відповідає за глобальні продажі рулонних офсетних та цифрових друкарських машин з 1 серпня 2022 року. Штефан Зеггер, який раніше обіймав цю посаду, тепер відповідатиме за цифровий рулонний друк.

Подробнее...


У першому півріччі 2022 р. прибуток Mayr-Melnhof зріс на 231%

2022-09-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

У Mayr-Melnhof відзначили ключові тренди звітного періоду: високий попит на стійке паковання та нестабільність у ланцюгах постачань. Однак, у першому півріччі компанії вдалося на 231% збільшити чистий прибуток.

Подробнее...