Koenig & Bauer успішно завершила ранній раунд рефінансування, спрямований на забезпечення середньострокової стабільності можливостей фінансування. Нові синдиковані кредитні лінії замінюють існуючі домовленості, термін дії яких мав закінчитися наприкінці 2024 року.
Рішення Highcon для цифрової обробки відповідають баченню BHS Corrugated щодо автоматизованого виробництва цифрового гофрокартону.
Звіт Smithers «Майбутнє європейського паковання харчових продуктів і напоїв до 2028 року» містить детальні кількісні прогнози щодо споживання паковання харчових продуктів, напоїв і громадського харчування в Європі, сегментовані за типом паковання, матеріалом, каналом роздрібної торгівлі, кінцевим застосуванням і основним національним ринком.
Highcon Systems отримала стимул для розвитку завдяки новому фінансовому пакету, двом додатковим замовленням на Beam 2C, новому партнерству з BHS Corrugated та оновленому бізнес-плану, спрямованому на відкриття шляху до прибутковості.
Партнерство підкреслює спільну пристрасть Epson і Шакіри до інновацій, творчості та розваг.
Компанія Xerox забезпечила зростання прибутковості та грошового потоку та оголосила про переосмислення для сталого підвищення прибутку та зростання доходів.
Массімо Рейнаудо призначено президентом і генеральним директором корпорації UPM-Kymmene з 1 січня 2024 року. Юссі Песонен продовжуватиме виконувати обов’язки президента та генерального директора до 31 грудня 2023 року, після чого працюватиме радником компанії та її керівництва, доки піде на пенсію 30 квітня 2024 року.
У дослідженні IDC оцінювався ринок трансформації друку за допомогою моделі IDC MarketScape, заснованої на стандартизованому наборі параметрів щодо порівняльного аналізу постачальників друкованих рішень.
«Від моменту заснування компанії у 1923 р. ми впоралися з багатьма викликами: інфляцією, війною, рецесією, а також пандемією та кризою закупівель…», — говорить Бернд Кленк, керуючий директор Marbach. — Але наша компанія вистояла, і сьогодні важко уявити індустрію без неї. Ми будемо прагнути забезпечити цю спадкоємність і в майбутньому. Як для традиційного родинного бізнеса, що працює на ринку вже 100 років, для нас принципово зберегти довкілля найкращим чином для майбутніх поколінь. Це невід’ємна частина філософії компанії. Однак у майбутньому ми ще більше зосередимося на ідеї сталого розвитку в нашій бізнес-діяльності, тому розпочали великий проєкт сталого розвитку».
Scodix повідомила, що компанія Ricoh USA, Inc. стала її дистрибутором у США. Це стратегічне партнерство підтримає Scodix у розширенні присутності на ринку та наданні економічних і стійких рішень для прикрашань для більшої мережі постачальників друку. «Це партнерство є свідомим кроком вперед у наданні максимальної цінності нашим клієнтам, щоб підвищити цінність друкованої продукції, — каже Гевін Джордан-Сміт, старший віце-президент і генеральний менеджер, керівник відділу глобальної стратегії продажів і Ricoh Graphic Communications North America Sales. — Включення рішень Scodix для прикрашань до нашого портфоліо підтримує наш конкурентоспроможний підхід, та допоможе друкарням виділитися серед конкурентів і підвищити впізнаваність бренду».