Mondi завершила придбання заводу Duino у Burgo Group

2023-01-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Mondi планує інвестувати близько €200 млн в переобладнання легкої механічної папероробної машини, що є на фабриці, на високоякісну і конкурентоспроможну за вартістю машину з переробки тарного картону з річною продуктивністю близько 420 000 тонн.

Подробнее...


Fespa 2023 оголосила новий слоган

2023-01-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виставки Fespa та European Sign (23-26 травня 2023 р., Мюнхен) орієнтуються на те, щоб дати можливість учасникам та відвідувачам сформувати стратегії майбутнього успіху.

Подробнее...


Antalis запропонував клієнтам Інтернет-версію Адвент-календаря

2022-12-28
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Оптовий постачальник паперу Antalis почав передріздвяний період за допомогою онлайн-адвент-календаря.

Подробнее...


Ребрендинг Truepress

2022-12-19
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Screen Graphic Solutions провела ребрендинг рулонних струменевих друкарських машин. Тепер продуктова лінійка японського виробника включає:

Подробнее...


Прибуток DS Smith зріс на 80%

2022-12-17
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Пакувальний гігант DS Smith повідомив про результати шестимісячного періоду, що завершився 31 жовтня 2022 року. Згідно з публікацією, компанія продемонструвала неймовірний стрибок прибутку до оподаткування на 80%. Виручка зросла на 28% у річному вирахуванні до €4,98 млрд.

Подробнее...


Paper One Show відбудеться у лютому 2023 р. у Дубаї

2022-12-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Міжнародна виставка Paper One Show для професіоналів целюлозно-паперової індустрії пройде в Дубаї (ОАЕ) 21-23 лютого 2023 року. На виставці представлять продукцію виробники всіх видів паперової продукції, картону, гофрокартону, друкарського, пакувального та конвертингового обладнання.

Подробнее...


Highcon та SEE оголосили про стратегічне співробітництво

2022-12-11
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Виробник систем лазерного висікання Highcon оголосив про отримання інвестицій у розмірі $8 млн від корпорації Sealed Air в рамках стратегічного співробітництва між двома компаніями.

Подробнее...


Toyo Ink SC Holdings змінює ім’я на Artience

2022-12-10
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Рада директорів японського виробника Toyo Ink SC Holdings ухвалила 9 грудня рішення про зміну торговельної назви компанії на Artience. Запланована дата зміни фірмового найменування – 1 січня 2024 року.

Подробнее...


ЄС заборонить Meta показувати рекламу, що базується на особистих даних користувачів

2022-12-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Європейські регулятори заявили, що Meta зможе показувати своїм користувачам рекламу, що базується на особистих даних користувачів, лише за їхньою згодою. Про це повідомляє Reuters з посиланням на джерело, знайоме з рішенням регуляторів.

Подробнее...


Pantone назвав колір 2023 року

2022-12-04
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американський інститут кольору Pantone назвав головний колір 2023 року. Ним став карміновий червоний 18-1750 Viva Magenta, який виражає «новий сигнал сили» і сприяє «радісному та оптимістичному святкуванню, написанню нової розповіді».

Подробнее...