Кіслінг прокоментував: «Як середня сімейна компанія, ми хочемо бути присутніми на ринках, що розвиваються, таких як Бразилія. Це робить співпрацю з Heidelberg та її технічною експертизою ідеальним кроком».
Генеральний директор Heidelberg Юрген Отто виклав плани щодо використання потужності глобальної мережі продажів та обслуговування Heidelberg, а також її виробничих потужностей, серед пріоритетів зростання групи. «Розширюючи спектр послуг, які ми пропонуємо, щоб охопити весь ланцюжок створення вартості паковання, ми реалізуємо нашу стратегію стати системним інтегратором, використовуючи синергію в цьому сегменті зростання», – сказав Отто.
Schubert Group виробляє пакувальні системи, які використовуються для розливу, у таких секторах, як харчова промисловість та напої, фармацевтика та косметика. Це включає машини для комплектування та розміщення, машини для пакування потоком, пакувальники для ящиків та робототехніку.
Існуюча система запасних частин та логістики Heidelberg може доставити виріб «майже в будь-яку точку світу» впродовж 24 годин. Група планує розширити свої пропозиції на інші сектори, які добре відповідають баченню компанії на стратегічному рівні, і назвала потенційних клієнтів, включаючи «амбітні міжнародні машинобудівні фірми», які працюють на ринках, що розвиваються, але ще не мають власних філій чи сервісних організацій на кожному ринку чи в кожному регіоні.
Д-р Девід Шмеддінг, головний технічний директор та директор з продажу Heidelberg, заявив: «Коли йдеться про машинобудівників, чиї клієнти надають особливого значення технічній експертизі, надійності, швидкому реагуванню та максимальній клієнтоорієнтованості, Heidelberg є ідеальним партнером для забезпечення прибуткового зростання в кожному регіоні світу».