Ситуація із замовленнями у друкарнях у Німеччині продовжує погіршуватися

2024-04-15
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Німецькі друкарні нині оцінюють поточну ситуацію на поліграфічному ринку не дуже позитивно. Згідно з опитуванням, проведеним Інститутом економічних досліджень (Ifo), лише 2% німецьких друкарень оцінили своє поточне ділове становище позитивно, 52% дали нейтральні оцінки та 46% компаній дали негативну картину ситуації.

Подробнее...


Epson представить низку новинок на drupa

2024-04-14
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Epson має намір продемонструвати на drupa низку нових рішень для промислового друку. Також буде показано нову концепцію прямого друку на об’ємних предметах з використанням роботизованого маніпулятора та друкувальних голівок, які переміщуються, повторюючи форму вигнутих предметів, таких як, наприклад, захисні шоломи.

Подробнее...


Koenig & Bauer Durst призначає Бенджаміна Бьоша на нову посаду директора з продажу

2024-04-09
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Бенджамін Бьош був призначений на нещодавно створену посаду директора з продажу компанії Koenig & Bauer Durst, світового лідера на ринку однопрохідних цифрових листових друкарських систем і систем програмного забезпечення для промисловості фальцювання картону та гофрокартону.

Подробнее...


Konica Minolta планує скоротити 2400 робочих місць

2024-04-08
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Konica Minolta впроваджує глобальні структурні реформи для досягнення цілей «Середньострокового бізнес-плану» на період з 2023 по 2025 ф.р. і сталого зростання після 2025 року, що вплине на 2400 робочих місць.

Подробнее...


Ендрю Сільвернейл – новий генеральний директор International Paper

2024-04-07
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

«Для мене велика честь і пишаюся тим, що я є частиною International Paper, сильної та стійкої компанії та сили добра в спільнотах у всьому світі, — говорить Ендрю Сільвернейл, новий генеральний директор International Paper. — Мене вразило багато речей, від клієнтів, які покладаються на основні продукти компанії, до основних цінностей, які є основою її культури та надзвичайної платформи сталого розвитку. Я хочу подякувати Правлінню за довіру до мене. Я з нетерпінням чекаю на тісну співпрацю з Правлінням і понад 39 000 співробітниками по всьому світу, оскільки ми продовжуємо реалізувати наше бачення бути однією з найуспішніших, стабільних і відповідальних компаній у світі».

Подробнее...


International Paper хоче придбати DS Smith

2024-04-03
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Американська целюлозно-паперова компанія International Paper підтвердила намір придбати британську пакувальну компанію DS Smith. Запропонована угода передбачає придбання всіх акцій DS Smith, що перебувають в обігу, на загальну суму £5,72 млрд ($7,22 млрд).

Подробнее...


Стартує реєстрація експонентів на Interpack 2026

2024-04-01
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Після успіху Interpack 2023 триває планування наступної виставки (07–13 травня 2026 року). Приблизно за два роки до початку виставки офіційно розпочався етап реєстрації експонентів. Це дає компаніям з усього світу можливість забезпечити собі місце на провідній галузевій виставці.

Подробнее...


Grafotronic і Leonhard Kurz оголошують про глобальне партнерство

2024-03-30
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Leonhard Kurz, лідер ринку тонкоплівкових технологій і піонер у технології цифрового прикрашання, та Grafotronic, експерт з модульного обладнання для конвертації етикеток, оголосили про глобальне партнерство.

Подробнее...


Fujifilm на drupa 2024

2024-03-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Fujifilm Europe оголошує, що забронювала на 20% більший стенд на drupa 2024 для розміщення свого значно розширеного портфоліо для цифрового друку. Спочатку забронювавши стенд площею 2020 м² у пав. 8b, такого ж розміру та конфігурації, що й у 2016 р., Fujifilm домовилася з організаторами виставки про переїзд на нове місце в тому ж павільоні, щоб мати можливість додати додаткові 400 м² стенда.

Подробнее...


Etirama оголошує про нових дистрибуторів по всій Європі та прагне посилити впізнаваність бренду на континенті

2024-03-26
Маркетинг та менеджмент у поліграфії

Берт Ван ден Брінк, співзасновник MPS Systems і член її консультативної ради, інвестував в акції Etirama Europe, ключового партнера Etirama Brazil, що спеціалізується на виробництві флексографічних машин для друку етикеток і самоклейних матеріалів. Очікується, що угода буде офіційно укладена в найближчі тижні, і вона спрямована на зміцнення бренду Etirama в Європі за допомогою нових маркетингових стратегій, використовуючи всі ноу-хау нового партнера в сегменті машин.

Подробнее...