Організатори Labelexpo Global Series анонсували абсолютно нову ініціативу Flex Pack Trail, яка відбудеться в рамках виставки у Brussels Expo 11-14 вересня. Впродовж чотирьох днів відвідувачі Labelexpo Europe 2023 зможуть пройти маршрутом Flex Pack Trail і ознайомитися із цифровими та звичайними технологіями друку, конструкціями гнучкого паковання, вимогами щодо нанесення покриттів, ламінування, чорнил та затвердіння, варіантами внутрішнього та зовнішнього оздоблення, контролем якості та тестуванням міграції.
Південнокорейська компанія Dilli представить на LabelExpo новітню цифрову струменеву етикеткову машину Neo Picasso, яка включає модернізовану систему контролю натягу для більш стабільного друку.
Mondi отримала нагороду Німецького інституту паковання в категорії «Заміна матеріалу» на конкурсі German Packaging Award 2023. Паковання Protector Bag ExpandForm розроблее у співпраці з сімейною компанією Megaflex Schaumstoff, яка виробляє матраци та товари для сну, на заміну пакетів, що використовувалися раніше, та пластикового паковання.
Київський картонно-паперовий комбінат розширює лінійку картонів ECO, запроваджуючи у виробництво нову марку макулатурного картону для виготовлення посуду та паковання сегменту fast-food.
Придатне для вторинної переробки поліетиленове паковання з мономатеріалу з бар’єрними властивостями, що очищується від фарби, вироблене в результаті співробітництва Siegwerk, ExxonMobil, Henkel, Kraus Folie та Windmöller & Hölscher, отримала нагороду German Packaging Award за можливість вторинної переробки.
Команда дизайнерів стокгольмської студії Ericsson розробила нове екологічне паковання для радіоблоків Ericsson Remote Radio: компанія замінила пластик на гофрокартон. Мета проєкту – знизити відходи паковання та їхній вплив на довкілля при забезпеченні ефективності виробництва, логістики та утилізації.
Представники Graphic Packaging Holding Company досягли домовленості щодо придбання великого американського постачальника пакувальної продукції — компанії Bell Incorporated (м. Су-Фолс, шт. Південна Дакота).
Розробники DS Smith спільно з постачальником суші Eat Happy створили гофрокартонний лоток для суші, що повністю утилізується, замість традиційного пластикового. Пакувальне рішення, яке відрізняється стійкістю до впливу жиру та води, розроблене у кількох варіантах форм та розмірів та дає змогу скоротити споживання пластику більш ніж на 1250 тонн на рік.
Британський лідер у виробництві продуктів харчування та побутової хімії тестує картон для ємностей для локшини швидкого приготування Pot Noodle. Щоб випробувати нову паперову склянку для надзвичайно популярного бренду Pot Noodle Unilever об’єдналася з Tesco.
На цьогорічному Labelexpo Europe команда Flint Group Narrow Web Business and Digital (Xeikon) продемонструє рішення та послуги, які сприяють безперебійному та стабільному зростанню компаній, що займаються конвертацією етикеток.