Не забули й про екологічність: використання друкарських фарб було мінімізовано, а паковання тепер виготовляється з макулатурного гофрокартону. Обраний профіль R дав змогу на 30% скоротити складські площі для зберігання, знизити вуглецевий слід і зменшити кількість переміщень вилочного навантажувача.

Конструкцію короба також оптимізували під нове пакувальне обладнання. На перший погляд незначна зміна типу перфорації кришки суттєво скоротила час простоїв техніки та покращила якість нанесення клею.

Директор із продажів, маркетингу та інновацій DS Smith Хіддо ван де Вен коментує:
«Ми раді, що допомогли Plein.nl вивести процес пакування на новий рівень. Наша робота доводить: цілеспрямована оптимізація наявних рішень може швидко й суттєво скоротити відходи, покращити логістику та підвищити якість обслуговування кінцевих споживачів».

Ще торік Plein.nl перебував у типічній для Інтернет-магазинів ситуації: працювали зі старими розмірами коробів, хоча асортимент давно змінився. Якість картону також була неоптимальною, а пластикового наповнювача використовували надмірно багато.

Менеджерка із маркетингу Plein.nl Яннеке Бонгарц пояснює:
«Спільна робота з DS Smith істотно вплинула на якість сервісу. Раніше ми часто отримували скарги на занадто великі коробки та надмірне використання пластикового наповнювача — проблема, що стає дедалі актуальнішою. Разом із DS Smith нам вдалося її значною мірою вирішити. Крім того, понад 5000 разів на рік ми стикалися з протіканням пляшок під час пакування або доставки. Тепер, попри подвоєння продажу мийних засобів, нам вдалося скоротити рівень пошкоджень на 25% порівняно з минулим роком. Це не лише зменшує кількість відходів, а й економить час служби підтримки».