Приміщення у центрі Малина за адресою площа Соборна, 12, де раніше працювала страхова компанія «Оранта», передали на баланс «Малинської друкарні».
«Життя спочатку». Таким гаслом зустрічає покупців книгарня, відкрита Вікторією та Михайлом Новицькими у Рівному. До 24-го лютого у Вікторії та Михайла була найбільша друкарня на півдні України, свій медіахолдинг, 9 газет — як регіональних, так і всеукраїнських. Через окупацію Херсону родина Новицьких вимушена була покинути рідну домівку та свій бізнес.
Верховна Рада ухвалила новий Закон про медіа, який замінив 6 застарілих законів що регулювали сферу медіа з 90-х років. Закон охоплює медіа, які раніше не регулювалися в Україні та не мають статусу — це онлайн-видання та медіасервіси на замовлення.
Український виробник паперу з опалого листя Releaf Paper отримав грант у розмірі €2,5 млн від програми Європейської комісії EIC Accelerator 2022 для пілотного проєкту лінії з вилучення целюлози з волокон опалого листя.
Австрійський холдинг Pulp Mill Holding, який є власником Київського картонно-паперового комбінату, попри війну, продовжує виконувати свою соціальну місію.
Бюджетна комісія Київради майже одноголосно підтримала проєкт рішення, який може кардинально змінити правила гри на рекламному ринку столиці. Це допоможе збільшити надходження до бюджету міста. Про це повідомляє рішення комісії.
Відповідно до меморандуму, укладеного між Львівською міською радою та власниками рекламних площин, ухвалено рішення скоротити кількість великогабаритної реклами у Львові на 55%, адже масивні рекламні щити на вулицях виглядають неестетично, відволікають водіїв та захаращують довкілля.
Голова парламентського комітету із питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв розповів про підготовку змін до закону «Про рекламу». Потураєв повідомив, що перший драфт тексту законопроєкту вже готовий, нардепи працювали над ним паралельно із законом «Про медіа».
2022 р. рекламний медіаринок України втратив близько двох третин обсягу (20,8 млрд грн), без урахування інфляційних процесів. Про це йдеться у дослідженні Всеукраїнської рекламної коаліції. Станом на кінець 2021 р. обсяг рекламного медіаринку України становив 33,1 млрд грн.