Автор проєкту, депутат Київради Георгій Зантарая зазначив, що проєкт допоможе ринку стати відкритим, а всі бажаючи зможуть брати участь у торгах на платформі Prozorro.
«Вибороти право розмістити рекламні засоби можна буде, запропонувавши найвищу ціну, яка йтиме напряму до міського бюджету. Впровадження такого рішення може принести міському бюджету сотні мільйонів гривень», — йдеться у повідомленні.
Раніше розміщення всіх бордів у Києві приносило бюджету близько 1,5 млн гривень на рік, що дуже мало як для реклами у місті.
Бюджетна комісія Київради майже одноголосно підтримала проєкт рішення, який може кардинально змінити правила гри на рекламному ринку столиці. Це допоможе збільшити надходження до бюджету міста. Про це повідомляє рішення комісії.