В управлінні БЖКГІТ кажуть, що нові борди в Броварах не встановлюють, лише переукладають договори на розміщення зовнішньої реклами, коли їхній термін закінчується.
Наразі у місті встановлено близько 330 одиниць зовнішньої реклами. Близько 200 – це великі білборди та щити площею близько 20 м². Решта рекламних одиниць – це невеликі скроли, вивіски та банери. Майже всі вони розташовані на центральних, найбільш завантажених вулицях міста.
Ринок реклами привабливий у плані прибутковості й не може не потрапити в поле зору влади: інвестиції мінімальні, а весь бізнес залежить виключно від дозволів на встановлення бордів, що оновлюються раз на 5 років. Щодо Броварів, то власник борда сплачує міському бюджету від 150 до 450 грн на місяць (залежно від вулиці): ці тарифи не змінювалися ще з 2017 р., проте зі своїх клієнтів рекламодавці мають у рази більше.
Згідно з інформацією на сайті Броварської міськради, у місті приблизно половина рекламних площин перебувають у власності трьох фірм: ТОВ «Рекламна компанія «Медіасіті», ТОВ «ПРО Медіа», ТОВ «Вальтер». Власники цих фірм так чи інакше пов’язані з владою міста.
ТОВ «ПРО Медіа»: власник – Вадим Андрієвський
На рахунку Вадима три каденції у міськраді. Каденція 2006 р. запам’яталася, насамперед, тим, що «депутатська більшість» БМР усім складом перейшла з партії БЮТ до Партії регіонів. До цієї більшості належали, зокрема, Вадим Андрієвський та нинішній мер  Ігор Сапожко.
ТОВ «Рекламна компанія «Медіасіті»: власник – Олексій Демиденко.
На виборах 2021 р. в Броварську ОТГ Демиденко був у списках кандидатів від «Команди Ігоря Сапожка «Єдність».
ТОВ «Вальтер»: власниками та засновниками фірми, згідно з реєстрами, є, ймовірно, брати – Сергій та Валерій Гончаренки. А директоркою – Катерина Гончаренко. На останніх виборах до ради Броварської громади керівниця компанії балотувалася в списках УДАРу.
У рекламного ринку, окрім прибутковості, є ще одна приваблива сторона: рекламні борди стають у нагоді під час виборів. Відтак можна активно рекламувати себе, при цьому конкуренти не матимуть такої можливості.
Проте нині частина бордів у місті пустує, має непривабливий вигляд та просто засмічує місто.
На останньому засіданні міськвиконкому член виконкому Олександр Остапкович висловив думку про потребу переглянути концепцію розміщення таких об’єктів у місті, адже в такій кількості й таких розмірів вони Броварам непотрібні.
На державному рівні поки що немає дієвих обмежень, щоб очистити українські міста від реклами, є лише законопроєкти. У червні 2021 р. Парламент ухвалив проєкт закону № 5094 щодо регулювання зовнішньої реклами, щоб впорядкувати хаос в українських містах, на вулицях і автошляхах. А в серпні 2022 р. до Верховної Ради подали законопроєкт, який пропонує заборонити зовнішню рекламу поруч із автомобільними дорогами.
Тому саме зараз від місцевої влади залежить, кому, на скільки і чи взагалі видавати дозвіл на зовнішню рекламу. Після Перемоги в Україні почнуться вибори на всіх рівнях влади. Проте навряд, що керівництво Броварської громади відмовиться від такого ресурсу, як зовнішня реклама.