Кожен трек присвячено окремому партнеру — Sharp, Harris & Bruno, Scodix, Fujifilm, Xerox, Skandacor, Duplo, Roland, Swiss Q Print, Konica Minolta — компаніям, що формують майбутнє фінішних технологій.

Альбом поєднує хіп-хоп, рок, госпел, регі та інші стилі, перетворюючи інновації друку на кросжанровий музичний досвід. Під час виставки музика звучатиме на стенді Taktiful (#5407), створюючи сенсорне шоу звуку, дотику та творчості.

«Цей альбом — наше послання всім, хто робить друк знову захопливим, — каже Кевін Абергель, президент і засновник Taktiful. — «Ми хотіли, щоб енергія інновацій мала свій звук — такий самий відчутний, як чудовий друк».

Учасники виставки зможуть приєднатися до Embellishment Technology Tour Powered by Taktiful, щоб побачити технології наживо. Попит величезний — додаткові місця вже обмежені.

«The 2025 Embellishment Tour» нагадує: друк — це не лише візуальне мистецтво, це відчуття!