Daily Mail оприлюднила результати дослідження, проведеного в партнерстві з Lumen Research, яке демонструє, що рекламні блоки, розміщені поруч із новинним контентом, вкл. поляризовані теми, забезпечують високу зацікавленість без шкоди для сприйняття бренду. Дослідження вивчало вплив реклами на різних новинних та виявило, що читачі з однаковою ймовірністю купуватимуть як продукцію брендів, які представлені поряд із суперечливим вмістом, так і брендів, пов’язаних з традиційними темами, які вважаються «безпечними».
Нове ПЗ Speedcut для різаків Ideal THE 56 і THE 68 забезпечує значно більшу ефективність процесу різання. Компанія Krug+Priester уперше представила розробку на виставці drupa 2024 року. Завчасне планування процесу різання за допомогою нового ПЗ Speedcut дає змогу скоротити час налагодження різака та оцифрувати та автоматизувати процеси обробки згодом.
UPM Specialty Papers випустила новітнє рішення для паковання харчових продуктів, створене спільно з Henkel та Koenig & Bauer: пакет дой-пак для кондитерських виробів, який має підвищені бар’єрні властивості й придатний для всіх методів друку, зокрема цифрового.
Один із світових лідерів у галузі спеціальних хімікатів та рішень для друку, компанія hubergroup оголошує про підписання угоди про купівлю-продаж з консорціумом, до складу якого входять MAVCO Investments, приватна інвестиційна компанія, що належить членам родини Муругаппа, та фонди, керовані інвестиційною фірмою Avenue Capital Group. Цей консорціум придбає всі акції компанії у її нинішнього власника Cornelius Treuhand Holding.
Mimaki оголосила про офіційний старт продажів двокрокової системи текстильного пігментного термотрансферного друку Trapis. Компанія має намір провести серію практичних семінарів про це рішення у всьому світі. Назва Trapis походить від слів «перенесення», «пігмент» та «система».
«Ми продовжуємо серію інвестицій у діяльність DS Smith у Польщі та зміцнюємо нашу ринкову позицію в регіоні», — говорить Рейнер Шлатманн, регіональний керуючий директор відділу паковання DS Smith у Східній Європі.
Технологічна платформа Flowcode у партнерстві з брендом снеків Love Corn представила першу в історії технологію QR-коду з підтримкою ШІ на пакованні споживчих товарів.
Команда «Формули-1» Aston Martin Aramco оголосила Xerox офіційним глобальним партнером команди. Починаючи з 2025 року, багаторічне партнерство між Xerox і Aston Martin Aramco об’єднає двох інноваторів. Компанія Xerox відома своїм досвідом у сфері друку, сканування та копіювання, а також передовими цифровими та ІТ-послугами.
Компанія X-Rite оголосила про придбання Colorware BV, розробника програмних рішень щодо управління кольором для виробництва друкованої продукції та паковання. Флагманський продукт Colorware — MeasureColor заслужив чудову репутацію як у виробників, так і у покупців поліграфічної продукції, спрощуючи робочі процеси та контроль якості кольору.
Pantone оголосив про офіційний зворотний відлік до вибору кольору року Pantone 2025. «Це оголошення задає тон світовим тенденціям дизайну, впливаючи на такі галузі, як мода та декор інтер’єру, графічний дизайн та паковання продукції. Щороку Pantone ретельно обирає колір, який відображає суть наступного року, культурні зрушення та світові впливи через мову кольору.